|
| کد مطلب: ۱۱۷۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد

روبرتو مارتینز: خوشحالم رونالدو پرتغالی است

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال، با ستایش از روحیه و حرفه‌ای‌گری کریستیانو رونالدو او را به عنوان یکی از ستون‌های باارزش پرتغال توصیف کرد.

روبرتو مارتینز: خوشحالم رونالدو پرتغالی است
منبع: ورزش3 |

تیم ملی پرتغال دیشب در انتخابی یورو 2024 در شهر لیسبون مقابل بوسنی قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 3-0 به پیروزی برسد.

کریستیانو رونالدو در بازی دیشب صد و نود و نهمین بازی ملی خود را انجام داد و حالا تنها یک مسابقه تا رسیدن به رکورد استثنایی 200 بازی ملی فاصله دارد. کریستیانو با اینکه مقابل بوسنی موفق به گلزنی نشد اما حضوری مهم داشت و سرمربی تیم ملی پرتغال با ستایش از او به اهمیت حضور رونالدو در ترکیب تیمش اشاره کرد.

 رونالدو

روبرتو مارتینز گفت: "رونالدو بازیکنی منحصربه‌فرد است که 199 بازی ملی در کارنامه دارد. روحیه و علمکرد او استثنایی بود. کریستیانو وقتی توپ را در اختیار نداشت هم دائم در حال کمک به روند حرکت تیم بود و از برنامه تیمی ما تبعیت می‌کرد. من از او خیلی راضی‌ام. کریستیانو نمونه عالی بازیکنی است که می‌خواهد برای تیمش بهترین عملکرد را داشته باشد." روبرتو مارتینز

رونالدو اولین بار 20 سال پیش در آگوست 2003 در یک بازی دوستانه مقابل قزاقستان اولین بازی ملی‌ خود در تیم ملی بزرگسالان پرتغال را انجام داد. او در همین ماه اگر در دیدار مقابل ایسلند که در شهر ریکیاویک برگزار می‌شود به میدان برود به اولین فوتبالیست در تاریخ این ورزش تبدیل می‌شود که 200 بازی ملی در کارنامه دارد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین