|
| کد مطلب: ۱۱۷۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد

پیشنهادی که ستاره پرتغالی همیشه با آن مخالفت می‌کند!

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، می‌گوید همیشه با پیشنهاد سرمربی‌اش اریک تن‌هاخ برای استراحت مخالفت می‌کند و دوست دارد در تک تک بازی‌ها به میدان برود.

پیشنهادی که ستاره پرتغالی همیشه با آن مخالفت می‌کند!
منبع: ورزش3 |

برونو فرناندز، بازی‌ساز منچستریونایتد، تا کنون حتی یک بازی را به دلیل مصدومیت از دست نداده و تنها مسابقاتی که با پیراهن شیاطین سرخ در میدان حضور نداشته یا به دلیل محرومیت ناشی از دریافت کارت قرمز بوده و یا بیماری.

البته اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی یونایتد، در طول فصل گذشته در چند بازی تصمیم گرفت به ستاره پرتغالی‌اش استراحت بدهد و او را روی نیمکت نشاند. اما برونو امروز در یک مصاحبه گفت بارها پیشنهاد تن‌هاخ برای استراحت را رد کرده و هر وقت به این علت روی نیمکت نشسته به دستور تن‌هاخ بوده و او چاره‌ای جز پذیرفتن نداشته است. برونو فرناندز

فرناندز که این روزها در اردوی تیم ملی پرتغال حضور دارد در مصاحبه با CM Sport گفت: "بازی کردن با پیراهن منچستریونایتد رویای کودکی من بود. برای همین هر وقت مربی به من می‌گوید می‌خواهی استراحت کنی جواب منفی می‌دهم و می‌گویم همیشه برای بازی کردن حاضرم."

برونو در ادامه علت این مخالفتش با استراحت را توضیح داد و گفت: "می‌دانم روزی خواهد آمد که دیگر نتوانم در همه بازی‌ها در میدان باشم. برای همین حالا که توانش را دارم می‌خواهم از این فرصت نهایت استفاده را بکنم."

فرناندز علاوه بر این در 29 بازی اخیر تیم ملی کشورش هم تنها در یک بازی حضور نداشته و این مسابقه آخرین دیدار پرتغال در مرحله گروهی جام جهانی قطر بود که مقابل کره‌جنوبی برگزار شد.

برونو فرناندز

ارسال نظر

پربازدیدترین