|
| کد مطلب: ۱۱۷۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد

تبریک عاشقانه رونالدو برای تولد پسرش + عکس

جونیور، بزرگ ترین فرزند کریستیانو رونالدو امروز ۱۳ ساله شد و پدرش هم با انتشار تصویر و پیامی در اینستاگرام به او تبریک گفت.

تبریک عاشقانه رونالدو برای تولد پسرش + عکس
منبع: خبر ورزشی |

کریستیانو که خود را برای فصل دوم حضورش در النصر عربستان آماده می کند، در پیامی تولد پسرش را تبریک گفت و نوشت: «تبریک. امروز ۱۳ ساله شدی. بابا خیلی دوستت دارد».

کریستیانو جونیور تجربه حضور در آکادمی‌های یوونتوس و منچستریونایتد را هم دارد اما به خاطر پدرش مجبور شده است که به عربستان نقل مکان کند. در حقیقت امید زیادی می‌رود که پسر رونالدو هم بتواند راه پدرش را طی کند چرا که مادر رونالدو گفته بود که مطمئن است که کریستیانوی کوچک می‌تواند روزی به اسپورتینگ لیسبون پرتغال ملحق شود. کریستیانو در اولین فصلش در فوتبال عربستان از نظر فردی امار بدی نداشت اما از نظر تیمی موفق نبود. ستاره پرتغالی امید زیادی دارد تا فصل دومش درخشان باشد و بتواند در تورنمنت‌های داخلی و بین المللی بدرخشد.

پیام کریستیانو با تبریک‌های زیادی از جانب اقوام نزدیک و دور ستاره پرتغالی و دوستان او همراه شده است. به طور مثال جورجینا رودریگس نامزد رونالدو با عبارت «زندگی من» به جونیور تبریک گفته است و خواهر ستاره پرتغالی نیز پیام تبریک دیگری را منتشر کرده است. 

رونالدو

ارسال نظر

پربازدیدترین