|
| کد مطلب: ۱۰۹۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد

فیلم‌های «جان ویک» از بدترین تا بهترین

در مجموعه‌ی جان ویک (John Wick)، کیانو ریوز نقش یک آدم‌کش بازنشسته را بازی می‌کند که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد؛ همسرش از جهان رفته است، گانگسترها فورد موستانگ دوست‌داشتنی‌اش را به سرقت برده‌اند و سگش را به قتل رسانده‌اند.

فیلم‌های «جان ویک» از بدترین تا بهترین

بنابراین ویک به ناچار به جهان زیرینِ جنایت‌کاران بازمی‌گردد تا ضمن انتقام، اشتباهات گذشته‌اش را جبران کند. او در ادامه به هتل کانتیننتال (یک منطقه‌ی امن برای خلافکاران) قدم می‌گذارد اما از آنجا هم طرد می‌شود تا همه‌ی آدمکش‌های ماهر جهان او را هدف بگیرند. جان ویک یکی از شاخص‌ترین و هیجان‌انگیزترین مجموعه‌های سینمایی اکشن یک دهه‌ی اخیر به حساب می‌آید اما بهترین قسمت آن کدام است؟

قسمت اول که سال ۲۰۱۴ به اکران درآمد، قوانین اولیه‌ی بازی را اعلام کرد و سنگ بنای این جهانِ منحصربه‌فرد را گذاشت؛ قوانین و جهانی که با هر قسمت گسترش پیدا کردند. قسمت دوم (۲۰۱۷) تمرکز بیشتری بر شخصیت جان ویک داشت تا او را به مخاطبان بشناساند و قسمت سوم سکانس‌های اکشن خیره‌کننده را در کانون توجه قرار داد. اخیرا قسمت چهارم هم از راه رسیده است که شاید نقطه‌ی پایان فیلم‌های اصلی مجموعه باشد، جایی که ویک با بزرگ‌ترین چالش‌ زندگی‌اش روبه‌رو می‌شود.

۴- جان ویک

۳- جان ویک: بخش ۲ (John Wick: Chapter 2)

۲- جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم (John Wick: Chapter 3 – Parabellum)

۱- جان ویک: بخش ۴ (John Wick: Chapter 4)

ارسال نظر

پربازدیدترین