|
| کد مطلب: ۱۰۸۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد

سوپرمن بعدی کیست؟

جیمز گان کارگردان فصل بعدی «سوپرمن» که همچنان در حال بررسی گزینه‌ها برای نقش اصلی این فرانچایز است، می‌گوید: سوپرمن باید فردی مهربان و دلسوز و کسی باشد که بخواهی او را در آغوش بگیری.

منبع: ایرنا |

جیمز گان گفته که فیلم آینده‌اش سوپرمن: میراث هنوز مرد اصلی خود را پیدا نکرده است، اما در حال بررسی گزینه‌های واقعاً عالی است.

این کارگردان که سومین فصل از نگهبانان کهکشان را هفته پیش رو به روی پرده بزرگ می‌برد درباره نقش سوپرمن و این که چه کسی برای این نقش انتخاب خواهد شد گفت که به دنبال کلارک کنت خود است. سوپرمن بعدی باید کسی باشد که تمام انسانیت سوپرمن را داشته باشد در عین حالی که او همچنین یک غریبه است.

او در این باره که آیا کریس پرت ستاره نگهبانان کهکشان را برای این نقش در نظر دارد خاطرنشان کرد: اگر چند سال کوچکتر بود، شاید. سوپر من کریس پرت نیست.

جیمز گان رئیس استودیو دی سی ماه سپتامبر بود که اعلام کرد در حال نوشتن فیلم آینده است و در ماه مارس به عنوان کارگردان سوپرمن: میراث انتخاب شد. او به تازگی از در حال اجرا بودن کار طراحی لباس‌ها، تولید و دیگر موارد خبر داده است.

پیشتر جیمز گان در زمان معرفی فیلم Superman: Legacy گفته بود که سوپرمن در این فیلم قرار است تعادلی بین میراث کریپتونی با تربیت انسانی‌اش و تجسم حقیقت، عدالت به روش آمریکایی و مهربانی در دنیایی که مهربانی را چیزی قدیمی و از مد خارج شده می‌دانند، ایجاد کند.

او این را هم خاطرنشان کرده بود که هنری کویل قرار نیست برای نقش مرد پولادین در فیلم سوپرمن: میراث بازگردد و یک بازیگر جوان‌تر جای او را در این فیلم خواهد گرفت که در حال حاضر انتخاب نشده است.

فیلم Superman: Legacy قرار است در ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین