|
| کد مطلب: ۱۰۸۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد

حمله سایت نزدیک به خانواده رئیسی به قالیباف: چرا جلوی حمله نمایندگان و رسانه ها به دولت را نمی گیری؟

این روزها بازار تخریب دولت توسط برخی از نمایندگان مجلس، رسانه‌ها و شبه‌رسانه‌های وابسته به رییس مجلس داغِ داغ است.

حمله سایت نزدیک به خانواده رئیسی به قالیباف: چرا جلوی حمله نمایندگان و رسانه ها  به دولت را نمی گیری؟
منبع: رجانیوز |

 همچنین بنظر می‌رسد دستیار سیاسی-رسانه‌ای مجلس در پشت‌پرده توپخانه‌ی مجلس علیه دولت در حال کارسازی باشد.

اکنون مجلسی که رئیسش زمانی می‌گفت «امروز دیگر مردم از دعوا کردن و شعار دادن خوششان نمی‌آید. اگر ما به مجلس برویم حتما دولت را وادار به کار می‌کنیم و ایستادگی می‌کنیم تا دولت مسیری را که باید طی کند» نه توانست دولت فشل روحانی را به کار وادار کند و نه امروز به شعار خود پیرامون «دعوا کردن» عمل می‌کند!

ایام انتخابات به سرعت نزدیک می‌شود و نمایندگانی که کارنامه‌شان خالی است با تمام توان به سنگ‌اندازی در مسیر دولت مشغول شده‌اند تا شاید با دستاوردسازی‌های کاذب باز هم بتوانند مردم را فریب بدهند! به بیانی دیگر ریشه‌ی اصلی فرافکنی‌ها، تهمت‌ها و حمله‌های برخی از نمایندگان مجلس به دولت نه بخاطر «مردم» و «مشکلات» آن‌ها، بلکه برای ماهی گرفتن از این آب گِل‌آلود در انتخابات پیش‌رو و کسب رای است. دعواهایی که علی‌رغم تحلیل نمایندگان مجلس نه‌تنها باعث محبوبیت‌ آنها نخواهد شد بلکه مردم را نیز به نیات آن‌ها آگاه خواهد کرد چرا که برای همه مشخص است دلیل تغییر رویه این نمایندگان، درد رای است نه درد مردم!

1(266)

اما سوال اساسی اینجاست که این توپخانه به دستور چه کسی فعال شده‌ است؛ توپخانه‌ای که یک روز اجازه بی‌ادبی و بی‌احترامی علیه رئیس‌جمهور منتخب ملت را از تریبون خانه ملت پیدا می‌کند و روز دیگر از زبان نماینده جوان نزدیک به قالیباف به رئیس ستاد امر به معروف و امام جمعه تهران می‌تازد و با گستاخی ایشان را فاسد العقیده می‌خواند!

از طرفی دیگر رسانه‌های منتسب به رییس مجلس و برخی نمایندگانی که «زبان منفصل» قالیباف هستند در ماه‌های اخیر تبدیل به شعبه دیگری از رسانه‌های اصلاح‌طلب شده‌اند که به تخریب چهره دولت می‌پردازند و عملا دستانشان را به دست یکدیگر داده‌اند!

اما آیا قالیباف مسئولیت تخریب دولت در روزهای مهم و حساسی که دشمن مترصد فرصت برای ضربه زدن به نظام است را برعهده می‌گیرد؟ اگر نه، باید روشن شود که چه کسی یا کسانی در مجلس شورای اسلامی درصدد مخدوش کردن چهره رییس‌جمهور و هئیت دولت هستند و نفع و فایده این اقداماتشان به نفع چه گروه‌هایی است.

همچنین چرا رئیس‌ مجلسی که ادعا داشت می‌تواند موتور پیر و از کار افتاده دولت سالمند حسن روحانی را به کار بیاندازد؛ نمی‌تواند ترمز ماشین تخریب دولت را بگیرد و آن‌ را متوقف کند؟

با همه‌ی این اوصاف توپ در زمین رئیس مجلس است که آیا می‌خواهد ترمز ماشین تخریب علیه دولت را بگیرد و یا با ادامه تخریب‌ها و ایجاد حواشی، تمرکز دولت از حل مسائل اصلی کشور را به خاطر چند رای سلب کند؟

 

ارسال نظر

پربازدیدترین