|
| کد مطلب: ۱۰۲۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد

جاده کندوان یک‌طرفه شد/ ارتفاعات شمال مه‌آلود و پایین‌دست، بارانی

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه کندوان تا اطلاع بعدی یک‌طرفه شد، گفت: درحال حاضر ارتفاعات محورهای شمال مه‌آلود و محورهای پایین‌دست بارانی و لغزنده است.

جاده کندوان یک‌طرفه شد/ ارتفاعات شمال مه‌آلود و پایین‌دست، بارانی
منبع: فارس |

 یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه استان مازندران درباره وضعیت جاده‌های شمال، اظهار کرد: ترافیک فوق سنگین خودروها محور کندوان را یک‌طرفه کرد و این محدودیت تا اطلاع بعدی و تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: از ساعت ۸ صبح امروز باتوجه به حجم بالای ترافیک تردد خودروها از مرزن‌آباد ممنوع شد و از ساعت ۸:۳۰ اعمال محدودیت یک‌طرفه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک پرحجم در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر، بیان کرد: شاهد بارش باران در محورهای پایین‌دست استان از گلوگاه تا رامسر هستیم که سطح جاده‌ها را لغزنده کرد. 

جهان‌تاب با بیان اینکه محدوده پل‌زنگوله، ولی‌آباد و تونل کندوان برفی است، تصریح کرد: همچنین ارتفاعات ولی‌آباد کندوان، گدوک سوادکوه و امامزاده هاشم هراز نیز مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است. 

وی با اشاره به تداوم محدویت ترافیکی در جاده‌های شمال، اضافه کرد: ممنوعیت تردد تریلی در محور سوادکوه و تردد کامیون و کامیونت در هراز هم اجرا شده است. 

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است. 

جهان‌تاب با هشدار احتمال ریزش و رانش در محورهای شمال، گفت: موضوع مهم توجه به هشدارها و توصیه‌ها است؛ چراکه هر آن احتمال ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی استان وجود دارد.

ارسال نظر

پربازدیدترین