|
| کد مطلب: ۱۱۷۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد

اولین خرید تابستانی الهلال !

باشگاه لوورهمپتون با فروش روبن نوس به الهلال موافق کرد و ملی پوش پرتغالی راهی عربستان می شود.

 اولین خرید تابستانی الهلال !
منبع: ورزش3 |

اولین خرید الهلال برای فصل بعد، یک گزینه غیر قابل پیش بینی است. روبن نوس، ملی پوش پرتغالی ولورهمپتون در سن 26 سالگی تصمیم گرفت تا برای ادامه دوران حرفه ای و ورزشی خود راهی عربستان شود.

طبق ادعای اسکای اسپورتس، الهلال برای به خدمت گرفتن روبن نوس، مبلغ 47 میلیون پوند را به ولورهمپتون پرداخت خواهد کرد. این انتقال در شرایطی رخ داد که بارسلونا خواستار جذب هافبک پرتغالی بود ولی مذاکرات طرفین با شکست همراه شد.  روبن نوس

قرارداد روبن نوس با ولورهمپتون در تابستان سال بعد به پایان می رسد و با وجود این مسئله، الهلال حاضر شده است مبلغ هنگفت 47 میلیون پوندی را جهت صدور رضایت نامه این بازیکن پرداخت کرد.

نوس در فصل 2022/23 لیگ برتر در 35 بازی لیگ برتر برای وولوز 6 گل به ثمر رساند و یک پاس گل به ثبت رساند. او در جولای 2017 از پورتو به این تیم انگلیسی آمد و 253 بار برای این باشگاه بازی کرده است.

  روبن نوس

لازم به ذکر است که روبن نوس یکی از بازیکنان اصلی پرتغال در سالهای اخیر بوده و در هر 5 دیدار پرتغال در جام جهانی نیز به میدان رفت. با آمدن روبرتو مارتینز، این بازیکن باز هم به اردوی تیم ملی دعوت شد اما در سه بازی اخیر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین