|
| کد مطلب: ۱۱۷۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد

نبرد باورنکردنی غول‌های عربستان برای قصاب ایرانی!

کونور مدعی شد که سه تیم الهلال، النصر و الاهلی قصد دارند تا مهدی طارمی را در بازار نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرند.

نبرد باورنکردنی غول‌های عربستان برای قصاب ایرانی!
منبع: اعتماد |

 

با آغاز بازار نقل و انتقالات تابستانی، شایعات پیرامون بازیکنان نیز به اوج خود رسیده و یکی از نفراتی که آینده نامشخصی دارد و بسیاری از رسانه‌ها مدعی جدایی او در هفته‌های آینده هستند، مهدی طارمی نام دارد که توجه چندین باشگاه مطرح را به خود جلب کرده است.

بدون شک، میلان در ایتالیا، بزرگترین تیمی است که در روزهای گذشته خواهان جذب مهاجم ایرانی پورتو بوده است و طبق گفته رسانه‌های معتبر این کشور و روزنامه‌های پرتغال، روسونری حاضر شده است که برای به خدمت گرفتن طارمی، 10 میلیون یورو نیز بپردازد.

پیشنهاد میلانی‌ها توسط سران پورتو رد شده است چرا که اژدها به پیشنهادهای زیر 20 میلیون یورو گوش نمی‌دهد. اما حالا سه رقیب قدرتمند برای جذب طارمی وارد بازار شده‌اند و قصد دارند مهاجم ایرانی را به خدمت بگیرند، سه غول عربستانی برای شکار آقای گل لیگ پرتغال با یکدیگر وارد رقابت شده‌اند.

اکرم کونور خبرنگار مطرح ترکیه‌ای که در حوزه نقل و انتقالات فعالیت دارد، توئیتی در مورد علاقه تیم‌های بزرگ سعودی به مهاجم ایرانی پورتو را در صفحه شخصی خود منتشر کرد که بازتاب‌های زیادی نیز در رسانه‌های عربستانی در پی داشت.

کونور مدعی شد که سه تیم الهلال، النصر و الاهلی قصد دارند تا مهدی طارمی را در بازار نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرند. پیش از این نیز نام مهدی طارمی پیرامون باشگاه الهلال منتشر شده بود و گفته می‌شد این تیم بزرگ عربستانی به دنبال مهاجم ملی پوش پورتو است.

این خبر با واکنش رسانه‌های عربستانی نیز همراه شد. سعودی اسپورت در خبری با تیتر "نبرد سه گانه الهلال، النصر و الاهلی برای جذب قصاب پورتو پرتغال" نوشت: طارمی یکی از بازیکنانی است که نام او به شدت پیرامون پیوستن به الهلال در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو و به عنوان جایگزین موسی مارگا و اودیون ایگالو شنیده می‌شود.

این رسانه در ادامه نوشت: گزارش‌های مطبوعاتی تایید کرد که باشگاه‌های الهلال، الاهلی و النصر به دنبال جذب مهدی طارمی، ملی پوش ایرانی، در مرکاتو تابستانی هستند. باشگاه پورتو مبلغ 20 میلیون یورو برای جدایی طارمی در تابستان امسال تعیین کرده است.

 

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین