|
| کد مطلب: ۱۱۶۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد

بی‌توجهی ستاره جوان به شایعات نقل و انتقالاتی

بازیکن جوان و ملی‌پوش پیکان تمرکز خود را روی تیم امید گذاشته و توجهی به شایعات ندارد.

بی‌توجهی ستاره جوان به شایعات نقل و انتقالاتی
منبع: ورزش3 |

سامان فلاح یکی از بازیکنانی است که در نقل و انتقال تابستانی مشتریانی را به خود می‌بیند. مدافع ۲۲ ساله پیکان دو سال دیگر از قراردادش با خودروسازان باقی مانده اما پیشنهادهایی از چند تیم مطرح دارد که همین موضوع گمانه‌زنی‌ها در مورد او را افزایش می‌دهد. 

تاکنون باشگاه سپاهان به صورت رسمی با ارسال نامه‌ای برای پیکان برای جذب فلاح اقدام کرده، اما شایعاتی درباره پیشنهاد چند تیم دیگر به فلاح شنیده می‌شود و این در حالی است که مدیریت باشگاه پیکان هم ظاهراً از فروش مدافع خود در ازای دریافت مبلغی مناسب استقبال می‌کند. 

 سامان فلاح

با وجود این شایعات اما فلاح این روزها همراه با تیم امید در تورنمنت غرب آسیا در کشور عراق به‌سر می‌برد. او که به تازگی از بند مصدومیت ناشی از سانحه تصادف رهایی یافته روز گذشته در ترکیب زیر ۲۳ ساله‌های ایران مقابل سوریه به میدان رفت و با وجود دوری بلند مدت از فوتبال نمایش نسبتا خوبی داشت. 

سامان فلاح فعلا تمرکز خود را روی بازی‌های تیم امید گذاشته و مسائل نقل و انتقالاتی را به باشگاه پیکان سپرده است. هر تیمی که خواهان جذب این ستاره جوان باشد نهایتا باید رضایت مدیران پیکان را اخذ کند و باید دید در نهایت فلاح فصل جدید باشگاهی را با پیراهن چه تیمی شروع خواهد کرد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین