|
| کد مطلب: ۸۸۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد

رضا رویگری: واقعاً ناراحتم؛ برای من و تارا خیلی حاشیه ساخته‌اند

رضا رویگری گفت: از نظر روحی در مجموع فراهم نیستم. بعضی‌ها بی انصافی می‌کنند و بدون اینکه بدانند که کی به کی است و زندگی من چگونه است من و همسرم را قضاوت می‌کنند.

رضا رویگری: واقعاً ناراحتم؛ برای من و تارا خیلی حاشیه ساخته‌اند

همشهری نوشت: رضا رویگری گفت: «این قدر برای من و همسرم حاشیه درست نکنید. البته از مردمی که مرا صادقانه دوست دارند، سپاسگزارم و تشکر می‌کنم. برای من و تارا کم حاشیه نساخته‌اند، بنابراین دست‌کم به آن چیزی نیفزایند. من همسرم را دوست دارم و او برایم زحمات کشیده و کار‌های زیادی کرده است.»

رضا رویگری، بازیگر سینما و خواننده سرود خاطره‌انگیز «الله الله» دو هفته پیش در پی یک دوره بیماری به آسایشگاه کهریزک منتقل شد و چند روزی است که با تهیه منزل مسکونی توسط برخی چهره‌ها و سازمان‌ها از این آسایشگاه مرخص شده است.

وی درباره آخرین وضع جسمی‌اش گفت: به لحاظ جسمی در وضع بهتری قرار دارم. فیزیوتراپم قول داده که طی یک ماه پیش رو مرا راه بیندازد.

رویگری ادامه داد: وضع پایم هم خدا را شکر بهتر شده. اما به گمانم تا یک ماه دیگر بتوانم قدری راه بروم.

وی در پاسخ به اینکه چقدر از بازی در فیلم شادروان راضی بودید، گفت: یک کار‌هایی را آدم ناچار است انجام دهد، وگرنه نقش کوتاه را تا بازیگر بخواهد بازی کند و دریابد تمام شده. به عنوان بازیگر تا بیایید کاراکتر را پیدا کنید به پایان رسیده است. نه پولش پول است و نه نقشش دیده می‌شود.

این بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به اینکه در حال حاضر پرستار دارید یا خیر، گفت: بله، از کهریزک هم یک هفته‌ای است که مرخص شده‌ام.

وی ادامه داد: از نظر روحی در مجموع فراهم نیستم. بعضی‌ها بی انصافی می‌کنند و بدون اینکه بدانند که کی به کی است و زندگی من چگونه است من و همسرم را قضاوت می‌کنند.

رویگری در واکنش به حاشیه سازی های اخیر فضای مجازی نیز گفت: این کار درست نیست. تارا (تارا کریمی همسر رضا رویگری) دست‌کم ۱۰ سال کنارم بوده و با من زندگی کرده. او به نوبه خود زحمتش را برای من کشیده. خواهشم از برخی‌ها این است که قضاوت نادرست و دخالت نکنند. سرک کشیدن در زندگی دیگران اصلاً کار درستی نیست. من به طور معمول به همین روال حاشیه دارم دست‌کم به آن اضافه نکنند. طی این مدت کوتاه حاشیه‌سازی‌های زیادی علیه من و همسرم شد که واقعاً مرا ناراحت و اندوهگین کرد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین