|
| کد مطلب: ۸۸۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد

بالاخره چه کسی برای رضا رویگری خانه گرفت؟

علیرضا غروی، مجری و از برنامه سازان صداوسیما که از دوستان نزدیک رضا رویگری است، پس از رفتن این بازیگر از کهریزک، در پاسخ به این پرسش که بالاخره «چه کسی برای رضا رویگری خانه گرفت؟» می گوید: از زبان رضا رویگری از آقای قرایی، مدیر روابط عمومی سازمان صداوسیما تشکر ویژه می کنم که تنها با همت ایشان مشکل مسکن این هنرمند مرتفع شد. متاسفانه خیلی ها حرف زدند و هیچ کاری برای این هنرمند نکردند اما نمی دانم چرا می خواهند همه چیز را به نام خود تمام کنند.

بالاخره چه کسی برای رضا رویگری خانه گرفت؟

ایسنا نوشت: یکی از دوستان رضا رویگری درباره آخرین وضعیت او پس از ترک کهریزک توضیحاتی ارائه کرد.

وی گفت: رضا رویگری تشکر ویژه ای از آقای قرایی دارند که ایشان همت کردند و از طریق سازمان صداوسیما مسکن برایشان تهیه کردند. آقای رویگری الان دو روز است در خانه‌ای که سازمان صداوسیما برایش فراهم کرده با یک پرستار زندگی می کند ولی تمام هزینه های درمانی و رفاهی این هنرمند و امرار معاشش از این پس با خود بنده است.

غروی اظهار کرد: مبلغی از پس انداز ۶۰ ساله این هنرمند به عنوان امین در اختیار بنده قرار گرفته و از این لحظه تا پایان عمرش امرار معاشش بر عهده خودم است. هیچکدام از آقایانی که مدعی بودند، به اندازه نخ هسته خرما هم به رضا کمک معنوی و مالی نکردند اما الان نمی دانم چرا پایشان را کنار نمی کشند!

دوست نزدیک رضا رویگری همچنین تاکید کرد: آقای قرایی واقعا برادرانه به ما کمک کردند و حتی گفتند که وظیفه سازمان صداوسیماست که برای این هنرمند خانه تهیه کند. طبق آخرین دیداری که با رضا داشتم، ایشان از شرایط فعلی خودش اظهار خرسندی کرد و خدا را شکر حالش خوب است.

غروی در پایان گفت: رضا رویگری نیاز به محبت ندارد خدا را شکر مشکل مسکن او حل شد فقط خواهشم این است دوستانی که کاری برای رضا نکردند، خودشان را کنار بکشند.

رضا رویگری هنرمند پیشکسوت کشورمان که مدتی در خانه سالمندان کهریزک نگهداری می شد، یکشنبه، ۱۸ اردیبهشت ماه به منزلی که به همت صداوسیما فراهم شد، منتقل شد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین