|
| کد مطلب: ۱۱۷۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد

مالکان هالیوودی به دنبال سرمایه‌گذاری در محبوب‌ترین مسابقات ورزشی

رینولدز و مک‌الهنی پس از موفقیتی که در رکسام کسب کردند به سراغ رشته‌های ورزشی دیگر رفتند و این بار سر از فرمول یک درآوردند.

مالکان هالیوودی به دنبال سرمایه‌گذاری در محبوب‌ترین مسابقات ورزشی

رایان رینولدز و راب مک‌الهنی، مالکان رکسام، با یک کنسرسیوم سرمایه‌گذار متحد شده‌اند تا ۲۴ درصد سهام تیم فرمول یک آلپاین را به دست آورند.

رنو، شرکت مادر آلپاین، روز دوشنبه اعلامیه‌ای رسمی منتشر کرد و از مشارکت این دو بازیگر هالیوودی در کنار Otro Capital و RedBird Capital Partners خبر داد. پس از دستیابی به یک معامله خیره‌کننده به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو، ارزش آلپاین به رقم چشمگیر ۷۰۶ میلیون پوند می‌رسد؛ حدود ۹۰۰ میلیون دلار.

رینولدز و مک‌الهنی پس از خرید رکسام در سال ۲۰۲۱، این باشگاه ولزی را پس از ۱۵ سال غیبت به لیگ فوتبال بازگرداندند. پیروزی این باشگاه در کسب عنوان قهرمانی لیگ ملی در آوریل راه را برای بازگشت آنها هموار کرد.

RedBird، شرکت سرمایه‌گذاری برجسته مستقر در ایالات متحده، دارای مقام قابل توجهی در حوزه ورزش است. این شرکت دارای منافع سرمایه‌گذاری در گروه ورزشی فن‌وی است که مالکیت تیم لیورپول و تیم بیسبال بوستون ردساکس را در دست دارد. RedBird سرمایه‌گذاری‌های ورزشی خود را با خرید باشگاه میلان در قراردادی به ارزش ۱.۲ میلیارد یورو در آگوست ۲۰۲۲ گسترش داد. علاوه بر اینها، این شرکت سهامی در باشگاه فرانسوی تولوز دارد.

لوران روسی، مدیر اجرایی آلپاین، خاطرنشان کرد: «این مشارکت گام مهمی برای ارتقای عملکرد ما در همه سطوح است.»

ارسال نظر

پربازدیدترین