|
| کد مطلب: ۱۱۰۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد

گلایه برنده اسکار از بیکاری

برندان فریزر، بازیگر برنده اسکار بهترین بازیگر مرد ۲۰۲۳ اعلام کرد که بعد از اسکار در هیچ پروژه‌ای همکاری نکرده است.

گلایه برنده اسکار از بیکاری

به نقل از ایندیپندنت، برندان فریزر اعتراف کرده است که با وجود رنسانس حرفه‌ای‌اش، در حال حاضر در هیچ پروژه‌ای همکاری نکرده است.

در ماه مارس، این بازیگر ۵۴ ساله یک بازگشت باورنکردنی در هالیوود را با برنده شدن اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در درام «نهنگ» (The Whale) اثر دارن آرونوفسکی به پایان رساند.

پیروزی پر افتخار او پس از آن رقم خورد که برای چند سال از کانون توجه خارج شد و درگیر یک سری مسائل شخصی از جمله طلاق، مرگ مادرش، مشکلات سلامتی و حمله ادعایی توسط رئیس وقت انجمن مطبوعات خارجی هالیوود شد.

فریزر در مصاحبه اخیر خود با روزنامه‌نگار، هانا استورم در مراسم افتتاحیه گفت‌وگوی الهام بخش و مراسم اهدای جایزه جشنواره بین‌المللی فیلم گرینویچ به ارائه توضیحاتی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری People، فریزر در پاسخ به این سوال که آیا نقش‌های آینده‌ای برای او در نظر گرفته شده است، گفت: در حال حاضر، من چیزی ندارم و واقعاً الان، حساسیت زیادی برای انتخاب کار بعدی ام به خرج می‌دهم.

او سپس به شوخی گفت که اخبار روز‌های گذشته را خوانده است و ادامه داد ظاهراً، باید تابلویی را بردارم.

فریزر با اشاره به نقش خود در درام جنایی مارتین اسکورسیزی یعنی «قاتلان ماه کامل» (Killers of the Flower Moon) گفت تا چند هفته دیگر، اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم کن خواهد داشت.

او گفت: به شما می‌گویم که خودم از دیدن آن هیجان زده هستم. ما در اوکلاهاما در هوای بسیار گرم کار می‌کردیم و نمی‌توانم از حضورم در این فیلم، بیش از این تبلیغ کنم، زیرا این فیلم حماسی است. وقتی این فیلم را می‌بینید بازیگران زیادی در آن حضور دارند.

فریزر اولین بار در اوایل دهه ۹۰ میلادی با کمدی «مرد انسینو» (Encino Man) و درام «پیوند‌های مدرسه» (School Ties) شروع به کار کرد، قبل از این که با سه‌گانه‌های «جورج جنگل» (George of the Jungle) و مومیایی (Mummy) نامی برای خود دست و پا کند.

او همچنین در فیلم‌های «خدایان و هیولاها» (Gods and Monsters)، «آمریکایی آرام» (The Quiet American) و برنده بهترین فیلم اسکار در سال ۲۰۰۶ یعنی «تصادف» (Crash) حضوری مثبت داشت.

ارسال نظر

پربازدیدترین