|
| کد مطلب: ۱۱۸۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد

اسرائیلی‌ها بعد از جنین به نابلس یورش بردند

نظامیان صهیونیست بامداد امروز به طور گسترده به شهر نابلس در کرانه باختری یورش بردند و صدای پراکنده تیراندازی از محل درگیری به گوش می رسد.

اسرائیلی‌ها بعد از جنین به نابلس یورش بردند
منبع: تسنیم |

رسانه‌های محلی فلسطینی گزارش دادند که در جریان این یورش، جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در منطقه حاره الحلبه در شهر نابلس درگیر شدند که این درگیری‌ها شدید گزارش شده است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که نیروهای اشغالگر برای بازداشت جوان فلسطینی منزلی را در منطقه الحارة الشرقیة در شهرک قدیمی نابلس محاصره کردند.

بر اساس این گزارش، همزمان با یورش نظامیان اشغالگر به شهرک قدیمی نابلس ، پهپادهای این رژیم نیز بر فراز منطقه حارة الحبلة به پرواز در آمدند.

دو شهید در جریان یورش صهیونیست‌ها به نابلس

در جریان یورش گسترده صبح امروز صهیونیست ها به شهر نابلس واقع در کرانه باختری تا لحظه تنظیم این خبر ، دو فلسطینی به شهادت رسیدند.

رسانه های محلی فلسطینی هویت این دو رزمنده فلسطینی را "حمزة مقبول" و "خیری شاهین" اعلام کردند که در جریان محاصره منزلشان توسط نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، سه فلسطینی دیگر نیز در این حمله زخمی شدند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که شهدای امروز در نابلس مجریان عملیات تیراندازی روز گذشته به سمت یک خودروی پلیس این رژیم در اطراف نابلس هستند.

صهیونیست‌ها در جریان این یورش همچنین سه فلسطینی را ربودند.

از ابتدای سال جاری تاکنون 200 فلسطینی در حملات اشغالگران اسرائیلی به مناطق مختلف اراضی اشغالی به شهادت رسیدند.

حمله امروز به بخش قدیمی نابلس پس از یورش ناکام صهیونیست ها به اردوگاه جنین در کرانه باختری صورت می‌گیرد. ارتش رژیم اسرائیل بامداد دوشنبه(12 تیرماه) حمله گسترده‌ای به اردوگاه جنین کرد که بر اثر آن، علاوه بر تخریب و خرابی گسترده اموال و املاک شهروندان فلسطینی، 12 نفر به شهادت رسیده و بیش از 100 تن دیگر زخمی شده‌اند.

نظامیان رژیم اسرائیل بعد از دو روز یورش به جنین و اردوگاه آن که واکنش منفی افکار عمومی در جهان اسلام و منطقه را در پی داشت، با عملیات شهادت‌طلبانه در تل‌آویو که منجر به زخمی شدن 10 صهیونیست شد و پاسخ موشکی مقاومت از غزه، به یورش خود پایان داد و نظامیان صهیونیست این منطقه را ترک کردند.

ارسال نظر

پربازدیدترین