|
| کد مطلب: ۱۱۸۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد

حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه

بامداد چهارشنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مواضع مقاومت فلسطین در نوار غزه را بمباران کردند.

حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه
منبع: ايسنا |

خبرنگار خبرگزاری شهاب فلسطین گفت: حدود ساعت چهار بامداد، جنگنده‌های تجسسی رژیم صهیونیستی به پایگاه مقاومت در بیت لاهیا حمله کردند و پس از مدت کوتاهی با دو موشک هواپیماهای جنگی، همان محل را هدف قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: جنگنده‌های اشغالگر به بمباران سایت البیدر مقاومت در غرب غزه ادامه دادند و خسارات زیادی به منازل اطراف وارد کردند.

همچنین خبرگزاری فلسطینی سما گزارش داد، جنگنده‌های اشغالگران صبح امروز دو نقطه وابسته به مقاومت فلسطین را در نوار غزه هدف قرار دادند.

این خبرگزاری به نقل از منابع محلی و امنیتی گزارش داد که جنگنده‌های اشغالگر با دو موشک از هواپیماهای جنگی و موشک سوم از هواپیماهای شناسایی، منطقه شرقی مقاومت در شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی بامداد امروز پس از تجاوز به مواضع مقاومت در نوار غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

ارتش رژیم اشغالگر در بیانیه خود مدعی شد جنگنده‌های آن به چند سایت متعلق به حماس حمله کردند.

اشغالگران ادعا کردند که شهرک سدیروت مورد اصابت پنج راکت از نوار غزه قرار گرفته است.

بر اساس آنچه ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، آژیرهای هشدار درباره شلیک راکت و موشک در شهرک‌های مرزی نوار غزه به صدا درآمد، در حالی که گزارش‌های مطبوعاتی از شنیده شدن صدای انفجار در این منطقه حکایت داشتند.

خبرنگار آرتی در غزه از شلیک گلوله خمپاره از نوار غزه به سمت شهرک‌های اطراف غزه خبر داد و گفت: گنبد آهنین اسرائیل در تلاش برای مقابله با این موشک‌ها برآمد.

روزنامه عبری زبان «معاریو» نیز با اشاره به فعال شدن آژیر هشدار در سدیروت و حومه غزه، تاکید کرد که گنبد آهنین پنج راکت شلیک شده از غزه به سمت شهرک‌های اطراف غزه را رهگیری کرده است.

شلیک موشک از غزه در زمانی انجام شد که اردوگاه جنین مورد تهاجم اسرائیل قرار گرفته که منجر به شهادت ۱۲ غیرنظامی و زخمی شدن و دستگیری ده‌ها نفر شده است.

ارسال نظر

پربازدیدترین