|
| کد مطلب: ۱۱۸۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد

۳ شهید و ۲۵ زخمی در حملات تازه اسرائیل به جنین

منابع خبری بامداد دوشنبه گزارش دادند، در پی حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی به جنین تاکنون ۳ فلسطینی شهید و ۲۵ نفر نیز زخمی شدند.

۳ شهید و ۲۵ زخمی در حملات تازه اسرائیل به جنین
منبع: ایرنا |

به گزارش الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، تاکنون ۳ فلسطینی در حملات صهیونیست‌ها به جنین شهید و ۲۵ نفر زخمی شدند که حال ۷ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند، از آغاز عملیات رژیم صهیونیستی به جنین، این شهر و اردوگاه در ۱۰ نوبت هدف بمباران قرار گرفته است و حملات همچنان ادامه دارد.

منابع فلسطینی گزارش دادند، مسجد شهید محمود طوالبه در جنین نیز هدف بمباران قرار گرفته و به صورت کامل تخریب شده است.

بر اساس این گزارش، بیش از یک هزار نظامی در عملیات علیه جنین شرکت دارند و تاکنون ۱۵ فلسطینی توسط نظامیان اشغالگر بازداشت شدند.

نیروهای مقاومت فلسطین نیز موفق شدند یک کوادکوپتر متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را بر فراز شهر جنین ساقط کنند. نیروهای مقاومت همچنین با بسته‌های انفجاری یک خودروی زرهی صهیونیست‌ها را به آتش کشیدند.

بامداد دوشنبه هواپیماهای رژیم صهیونیستی به مناطقی در شهر جنین و اردوگاه این شهر حمله کردند. همچنین نظامیان صهیونیست از چند محور به این شهر یورش بردند.

در همین رابطه رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از سخنگوی این ارتش اعلام کرد، نظامیان رژیم اشغالگر عملیات محدودی را علیه شهر جنین و اردوگاه این شهر آغاز کردند.

شبکه کان رژیم صهیونیستی به نقل از مقام‌های نظامی اعلام کرد، عملیات علیه جنین ممکن است برای ساعاتی تا یک روز کامل به طول بیانجامد و هدف از این عملیات منهدم کردن زیر ساخت‌های نظامی و دستگیری نیروهای مسلح فلسطینی است.

از سوی دیگر رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند، همزمان با حملات رژیم صهیونیستی به شهر جنین برق این شهر قطع شده است.

منابع عبری نیز گزارش دادند، با آغاز عملیات نظامیان صهیونیست در جنین، سامانه ضد موشکی گنبد آهنین در مرز با غزه به حالت آماده باش درآمده است.

ارسال نظر

پربازدیدترین