|
| کد مطلب: ۹۷۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد

توییت بایدن محبوب شد، ضریب نمایش توییت‌های ایلان ماسک بالا رفت

توییت‌های ایلان ماسک ظاهراً با ضریب تقریباً 1000‌برابری نسبت به قبل به نمایش درمی‌آیند.

توییت بایدن محبوب شد، ضریب نمایش توییت‌های ایلان ماسک بالا رفت
منبع: دیجیاتو |

گزارشی تازه می‌گوید ایلان ماسک پس از برگزاری رویداد ورزشی «سوپربول» از مهندسان توییتر خواسته است تا به‌نحوی توییت‌های او را بیشتر به کاربران نشان دهند. این درخواست ظاهراً زمانی مطرح شده که توییت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا، درخصوص مسابقه سوپربول بیشتر از توییت ایلان ماسک بازدید داشته است.

وب‌سایت پلتفرمر در مصاحبه‌ای با چند کارمند توییتر دریافته است که چرا زبانه For You در این شبکه اجتماعی بیش از گذشته توییت‌های ایلان ماسک را نشان می‌دهد. ظاهراً « جیمز ماسک »، از خویشاوندان خانواده پدری ماسک در پیامی فوری به کارمندان توییتر گفته است هر کسی که دانش کدنویسی دارد، باید بررسی کند که چرا توییت رئیس‌جمهور آمریکا در طرفداری از تیم «فیلادلفیا ایگلز»  بیشتر از ماسک  دیده شده است.

ظاهراً توییت جو بایدن حدود  29 میلیون بازدید  داشته، درحالی‌که توییت ماسک پیش از حذف‌شدن فقط  9.1 میلیون بار  دیده شده بود. البته وسواس ایلان ماسک نسبت به بازدید توییت‌های خود به قبل از سوپربول برمی‌گردد. پلتفرمر می‌گوید او پیش‌تر یکی از مهندسان ارشد توییتر را اخراج کرده بود، چون این کارمند گفته بود مردم دیگر علاقه‌ای به حرف‌های ماسک ندارند و به همین خاطر کمتر توییت‌های او را دنبال می‌کنند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین