|
| کد مطلب: ۹۴۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد

ایلان ماسک اموال توییتر را حراج کرد

ظاهراً ایلان ماسک فشار زیادی برای خرید توییتر متحمل شده است زیرا بسیار از لوازم اداری دفتر سانفرانسیسکو این شرکت را هم به‌حراج گذاشته است.

منبع: زومیت |

توییتر در سکوت خبری برای فروش اقلام دفتر مرکزی خود در سانفرانسیسکو یک حراجی آنلاین راه‌اندازی کرده است؛ رویدادی که امروز به پایان خواهد رسید. Heritage Global Partners وظیفه‌ی میزبانی این حراجی را به‌عهده دارد. توییتر در این اقدام دارایی‌های مازاد خود ازجمله تخته‌سفید، میز، صندلی، دستگاه‌های اسپرسوساز، اجاق‌های پیتزا، ایستگاه‌های شارژ دوچرخه و حتی تابلوی نئونی لوگوی خود (با قیمت ۳۵ هزار دلار) را به‌فروش گذاشته است.

به گزارش CNET، بیش‌از ۶۰۰ قلم کالا در حراجی توییتر به‌فروش گذاشته شده‌اند. در بین این وسایل، برخی یادگاری‌های این شبکه‌ی اجتماعی مثل مجسمه‌ی لوگوی معروف آن نیز دیده می‌شود. علاوه‌براین سایه‌های آبی‌ رنگی در برخی از مبلمان‌های این شرکت دیده می‌شود. قیمت پیشنهادی برای خرید این وسایل از ۱۵۰ دلار تا ۳۵ هزار دلار متغیر است ولی امکان دارد درصورت رقابت مشتریان شاهد افزایش بیشتر این قیمت‌ها باشیم.

ایلان ماسک پس‌از تصاحب توییتر در ماه اکتبر، موجی از اخراج‌ها را به‌راه انداخت و برخی دیگر نیز از ادامه‌ی کار با شبکه‌ی اجتماعی مذکور استعفا دادند. این اقدامات برای کاهش هزینه‌های شرکت انجام شد و ماسک در ماه نوامبر به دورکاری برخی کارمندان نیز پایان داد و اعلام کرد ناهار رایگان در دفتر سانفرانسیسکو دیگر ارائه نخواهد شد. این اقدامات باعث شده است تا تعداد زیادی وسایل آشپزخانه‌ی دفتر مذکور ازجمله یخچال و گریل و غیره نیز عملاً بلااستفاده باشند و در فهرست اقلام حراجی این شبکه‌ی اجتماعی قرار بگیرند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین