|
| کد مطلب: ۹۶۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد

متاورس باز هم افتضاح به بار آورد

ضرر 13.7 میلیارد دلاری بخش واقعیت مجازی و افزوده متا در سال 2022؛ سنگینی رویای متاورس روی سرمایه‌گذاران این بخش مسئول فعالیت‌های متا در زمینه واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و متاورس است.

متاورس باز هم افتضاح به بار آورد
منبع: دیجیاتو |

شرکت متا در گزارش مالی خود از سه‌ماهه چهارم سال 2022 اعلام کرد که  Reality Labs ، واحد مسئول فعالیت‌های واقعیت افزوده، مجازی و متاورس آن 4.28 میلیارد دلار زیان عملیاتی را ثبت کرده تا در مجموع سال 2022 ضررهای آن به  13.72 میلیارد دلار  برسد.

طبق گزارش CNBC، واحد Reality Labs موفق شد تا در سه‌ماهه چهارم 727 میلیون دلار و در کل سال میلادی گذشته 2.16 میلیارد دلار درآمد برای شرکت متا کسب کند که بخش زیاد آن شامل فروش هدست‌های Quest می‌شود. همچنین این میزان نسبت به درآمد 2.27 میلیارد دلاری این بخش در سال 2021 کاهش پیدا کرده است.

به عبارت دیگر، این بخش بیشتر از شش برابر میزان درآمدی که سال گذشته تولید کرده بود را از دست داد، در حالی که کمتر از 2 درصد از کل فروش متا را به خود اختصاص داده است.

بر‌اساس گزارش StreetAccount، تحلیلگران انتظار داشتند تا Reality Labs ضرر سه‌ماهه 4.36 میلیارد دلاری و درآمد 715.1 میلیون دلاری را ثبت کند.

ارسال نظر

پربازدیدترین