|
| کد مطلب: ۹۶۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد

ارز دیجیتال های استریت چیست؟

های استریت پروژه متاورس تجارت‌محور play-to-earn (P2E) بایننس محسوب می‌شود که با بازی در آن می‌توانید کسب درآمد کنید و خرید آیتم‌های دیجیتالی و فیزیکی در دنیای بازی را نیز فراهم کرده است.

ارز دیجیتال های استریت چیست؟
منبع: دیجیاتو |

محصولات های استریت  هم به شکل دیجیتالی و هم به شکل فیزیکی موجود هستند. پولی که کاربران این‌متاورس می‌توانند به دست آورند و با آن معامله کنند، یک  ارز دیجیتال  محسوب می‌شود که آن هم های استریت نام دارد.

شما می‌توانید محصولات دیجیتالی های استریت را در بازی‌های آن با پرداخت ارز های استریت یا هر ارز دیگری بخرید. خرید کالاهای فیزیکی از  فروشگاه‌های مجازی  ایجادشده در  بازی‌های های استریت  نیز امکان‌پذیر است. های استریت مشارکت خود با فروشگاه‌های سازمانی را جهت روی‌آوردن خریداران اصلی به متاورس آغاز کرده است.

های استریت با هدف از بین بردن فاصله بین فروش آفلاین و فیزیکی و فضای وب 3، می‌خواهد با روش‌های مختلف وارد حوزه تجارت شود. یکی از این‌راه‌ها امکان‌پذیرکردن خرید محصولات در دنیای بازی‌ها در بستر  دنیایی مجازی  یا همان متاورس و همچنین معرفی محصولات فیزیکی میلیون‌ها برند فعال در دنیای واقعی و برندهای دیجیتالی و مجازی است.

بازی‌های های استریت به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بازیکنان در طول بازی کلکسیون‌هایی قابل انتخاب با برچسب‌های ویژه را پیدا خواهند کرد که با بهره‌مندی از آنها می‌توانند دارایی‌های دیجیتال در های استریت را آزاد کنند و در مورد مالکیت آنها مدعی شوند.

در ضمن در های استریت کارهایی مثل خرید، معامله،  ساخت آیتم‌های NFT  در بازی‌ها و استفاده از آنها یا ایجاد هویت‌های دیجیتالی اختصاصی برای بازیکنان این‌دنیای مجازی امکان‌پذیر است. های استریت به سیستم‌های تجارت الکترونیکی موجود متصل است. به همین دلیل کاربران می‌توانند کالاهای خریداری‌شده در فروشگاه‌های مجازی های استریت را در فروشگاه‌های فیزیکی در حال همکاری با این‌متاورس در دنیای واقعی بخرند و صاحب آنها شوند.

های استریت نسخه تکامل‌یافته لومیئر وی آر (LumiereVR)، یک شرکت خرده‌فروشی واقعیت مجازی مبتنی بر دید کامپیوتری است که در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد. تیم این‌شرکت روی ایجاد یک متاورس تجارت‌محور ارائه‌کننده محصولات عرضه‌شده از سوی افراد شناخته‌شده و برندهای مطرح تمرکز کرده‌اند.

ارسال نظر

پربازدیدترین