|
| کد مطلب: ۱۰۸۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد

سارقان ۳۵ میلیارد ریال طلا در کرمان به دام افتادند

سارقان ۳۵ میلیارد ریال طلا در کرمان به دام افتادند

 

[سارقان ۳۵ میلیارد ریال طلا در کرمان به دام افتادند]

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: باند فرا استانی سارقان ۳۵ میلیارد ریال طلا و وسایل قیمتی از هشت منزل مسکونی طی کمتر از ۴۸ ساعت از زمان آخرین سرقت در این استان دستگیر شدند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سردار عبدالرضا ناظری افزود: ماموران پلیس شهرستان کرمان و پلیس آگاهی این استان در پی اعلام وقوع سرقت از هشت واحد مسکونی در زمان خالی از سکنه بودن آنها بسرعت در محل های اعلامی حاضر شدند و با بررسی صحنه های سرقت و اقدامات اطلاعاتی تخصصی بعدی به هویت عاملان سرقت ها پی بردند.

وی افزود: در ادامه با تحقیقات تکمیلی مشخص شد سارقان دخیل در سرقت از این منازل واقع در محدوده شمال شهر کرمان، افرادی غیربومی هستند که همزمان با تعطیلات ایام عید فطر از طریق پنجره، تراس و دیگر منافذ قابل عبور اقدام به سرقت طلا و اشیای قیمتی از واحدهای آپارتمانی و مجتمع های مسکونی فاقد نرده و حفاظ مناسب کرده اند.

سردار ناظری تصریح کرد: ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی سه متهم اصلی دخیل در این سرقت ها را شناسایی و با دستگیری آنان در نقاط مختلف شهر کرمان ۳۵ میلیارد ریال اموال مسروقه شامل طلاجات، اشیای قیمتی، ارز و برخی اقلام ارزشمند که در مکان هایی نامناسب و کاملا در معرض دید و دسترس در این منازل نگهداری می شدند را به همراه خودرو مورد استفاده در سرقت ها کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: باوجود شیوه و شگردهای حرفه ای این سارقان فرا استانی، ماموران پلیس با تیزهوشی و اشرافیت اطلاعاتی و البته با همکاری و گزارش های بموقع مردم موفق به انهدام این باند طی مدت ۴۸ ساعت از زمان آخرین سرقتشان شدند.

وی همچنین توصیه کرد شهروندان افزایش خودمراقبتی و پرهیز از نگهداری اموال ارزشمند در مکان های قابل دسترس در منزل را مدنظر قرار دهند و گفت: در این زمینه بارها به سپردن منزل به افراد مورد اعتماد در زمان مسافرت و بهره گیری از صندوق های امانات تاکید شده است.

 

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین