|
| کد مطلب: ۸۲۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد

سارق طلاهای 7میلیاردی در ساختمان کناری

سارق طلاهای 7میلیاردی در ساختمان کناری

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 سارق حرفه ای که از منزل همسایه شان 7 میلیارد ریال سرقت کرده بودند خبر داد.
به گزارش آیند، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی بیان داشت: پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل در کلانتري 126 تهرانپارس تشکیل و با او عنوان کرد: شاکی اظهار داشت، ساعت 19:40 دقیقه 29 اردیبهشت به همراه خانواده از منزل خارج و در ساعت 22:50 هنگام مراجعت با شیشه شکسته پنجره يکي از اتاق خواب ها و بازبودن آن مواجه می شود و سپس پی به سرقت مقادیری طلا و اموال به ارزش 7 میلیارد ریال می برد.
این مقام انتظامی گفت:در تحقیقات اولیه سرنخ های متعددی کشف و احتمال اینکه سرقت توسط همسایگان ساختمان کناری باشد برای کارآگاهان محرز شد.
او افزود: با جمع بندی یافته ها و سرنخ های موجود کارآگاهان موفق شدند سارقان که 2 برادر دارای سابقه سرقت منزل و همسایه شاکی بودند را شناسایی و در ادامه طي يک عمليات غافلگيرانه هر2 متهم را دستگير و تعدادی از اموال سرقتی را از مخفیگاه متهمان کشف کردند.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: متهمان در پی‌جوئی‌های انتظامی به جرم ارتکابی معترف و با قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

ارسال نظر

پربازدیدترین