|
| کد مطلب: ۷۵۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد

ترافیک تهران سارقان را به دام پلیس کشاند

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای منزل در حین سرقت و کشف طلاهای سرقتی خبر داد .

ترافیک تهران سارقان را به دام پلیس کشاند

به گزارش آیند، سرهنگ جلیل موقوفه ای، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: عوامل ضربت سرکلانتری یازدهم در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی کلانتری 128 تهران نو به یک دستگاه خودرو با دو نفر سرنشین که در حال زاغ زنی منزلی بوده مشکوک می شوند.
وی افزود: عوامل ضربت در استعلام پلاک های خودرو مشخص می شود پلاک متعلق به خودرو فوق نبوده و اصالت ندارد لذا جهت بررسی بیشتر وارد عمل میشوند که خودرو سارقین با مشاهده مامورین از محل متواری می شوند که بلافاصله اقدام به تعقیب و گریز کرده که در یکی از خیابان های سطح حوزه در ترافیک متوقف و دستگیر میشوند.
این مقام پلیسی افزود: متهمین پس از دستگیری اظهار داشتند یکی از همدستان انان در منزلی که جلوی درب آن حضور داشتند جهت سرقت وارد شده و حضور دارد که بلافاصله به محل اعزام و وارد منزل شده که نفر سوم با در دست داشتن یک عدد کیف مشکی رنگ در حال خروج از منزل بود که با مشاهده مامورین متواری که بلافاصله با درایت مامورین دستگیر شد و در بازرسی کیف متهم اموال سرقتی از جمله 100 گرم طلا و 400 گرم نقره و دو میلیون تومان پول نقد انواع مختلف پیچ گوشتی و دیلم و کلیدهای مختلف جهت بازنمودن درب منازل کشف و متهمین و اموال مکشوفه به کلانتری دلالت گردیدند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهمین با تحقیقات فنی پلیسی و با توجه به ادله و مدارک موجود به بزه انتسابی معترف شدند و شاکی شناسایی و به کلانتری مراجعه کرد و ارزش اموال سرقت شده به مبلغ 150 میلیون تومان میباشد.
سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه متهمین در خصوص سرقت دارای 5 مورد سابقه و تحمل حبس در زندان می باشند در پایان خاطرنشان کرد: پرونده متهم جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

ارسال نظر

پربازدیدترین