|
| کد مطلب: ۹۷۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد

نتایج باور نکردنی ورزش کردن با پای برهنه

انجام حرکات کششی و ورزش کردن با پای برهنه در باشگاه‌های یوگا و پیلاتس بسیار رایج هستند. اما این در حالی است که در باشگاه‌های سنتی‌تر ورود بدون کفش خارج از محدوده‌ی استانداردها تلقی می‌شود.

نتایج باور نکردنی ورزش کردن با پای برهنه

ورزش کردن با پای برهنه در حال کسب محبوبیت بیشتر است. ورزش با پای برهنه فواید بسیاری برای پا و کل بدن دارد. این مدل ورزش کردن در صورتی که به درستی انجام شود می‌تواند چابکی، مقاومت مچ و مدل قرار گرفتن مچ پا را بهبود دهد. به عنوان مثال در برخی افراد می‌تواند دردهای جزئی مانند خمیدگی یا درد اندک ناشی از حرکات تکراری مانند دویدن را کاهش دهد.

فواید بسیاری برای ورزش کردن با پای برهنه وجود دارد که در ادامه بیان شده‌اند.

۱. پایداری و استقامت

۲. افزایش هماهنگی و تناسب

۳. تقویت پاها

۴. افزایش حرکت پا

۵. آگاهی حسی

چه زمانی نباید بدون کفش ورزشی ورزش کنیم؟

برخی باشگاه‌ها ممکن است اجازه ندهند که بدون کفش ورزش کنید، زیرا قوانین لباس پوشیدنشان به دلایل ایمنی اینگونه است. علاوه بر این، در نظر گرفتن بهداشت و تمیزی هم بسیار مهم است. در صورتی که در باشگاه سطح نامنظمی وجود دارد یا شرایط بهداشتی مناسب نیست بسیار مهم است که محتاطانه عمل کرده و تنها در صورتی که محیط ورزش مناسب بود بدون کفش ورزش کنید.

بررسی فضای تمرین هم قبل از درآوردن کفش‌ها بسیار مهم است. نباید به دلایل ایمنی در هر جایی بدون کفش ورزش کنید. ابتدا مطمئن شوید که فضای اطرافتان تمیز باشد همچنین خیلی مراقب کف پایتان باشید.

بدون کفش ورزش کنیم بدون کفش ورزش نکنیم
جایی که زمین صاف است. کف زمین تیز یا ناهموار است.
کف زمین تمیز است. کف زمین کثیف است.
نیاز به رعایت قوانین لباس پوشیدن خاصی وجود ندارد. قوانین لباس پوشیدن به گونه‌ای است که باید کفش بپوشید.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین