|
| کد مطلب: ۹۶۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد

برای عید ۱۴۰۲ لباس چه رنگی بپوشیم؟

برای اینکه متوجه شوید رنگ لباس های 1402 چیست، بهتر است از ترندهای رنگ لباس و رنگ های محبوب بهار تابستان 2023 الهام بگیرید و سپس بهترین رنگ ها و سایه ها را انتخاب کنید. ترکیبی مناسب برای سلیقه و استایل شما.

برای عید ۱۴۰۲ لباس چه رنگی بپوشیم؟
منبع: اقتصاد آنلاین |

به گفته کارشناسان در این زمینه، رنگ هایی که بهار 1402 و 2023 را کنترل می کنند، “میلی را ایجاد می کنند که انرژی کارآمد و پایدار و دقیق باشد.”

به طور کلی، رنگ های اصلی برای بهار 2023 و 1402 عبارتند از: صورتی برقی; زرد نارنجی آبی سایه سبز گیاهی کرم کره ای است. در ادامه با این رنگ ها بیشتر آشنا شوید.

1. رنگ صورتی مثل گل ارکیده، رنگ لباس عید 1402

گل ارکیده دارای حضوری شاد، مطمئن و آرامش بخش است که هم در زندگی واقعی و هم در محیط دیجیتال شکوفا می شود. همه کاره است و برای بهار و همه رنگ ها مناسب است. در مواقع سخت، این بنفش تیره راهی عالی برای به ارمغان آوردن مثبت و فرار است.

2. سبز با الهام از روغن، رنگ سال 1402 برای لباس بود

برای بهار 2023 و 1402 رنگ سبز ملایم و طبیعی شبیه روغن زیتون مد و پرطرفدار خواهد بود. توصیه می کنیم از این رنگ در کیف، لباس زیر، اکسسوری ها، حتی لباس های غیررسمی یا مهمانی استفاده کنید و مطابق با ترند از این رنگ استفاده کنید.

3. Mango مشابه رنگ زرد نارنجی، رنگ پوشش 1402Ayt

برای شروع بهار 1402 با حس خوش بینی و شادی، توصیه می کنیم از این زرد نارنجی الهام گرفته از انبه در ظاهر و استایل خود استفاده کنید. در واقع، این رنگ ترکیبی خوشمزه از نارنجی روشن و زرد است، رنگی که کلید زمانه ما است و انرژی بسیار مورد نیاز را به پالتو  رنگ های فصلی اضافه می کند.

4. ترکیبی از صورتی و خاکستری در لباس زنانه

 

این ترکیب رنگ برای هر سال، هر فصل و هر سبک زنانه ای که می توانید تصور کنید مناسب است. هیچ محدودیتی در استفاده از این ترکیب رنگ وجود ندارد. می توانید شلوار جین زغالی خود را با صورت صورتی روشن تکمیل کنید یا استایل صورتی خاکستری خود را با اکسسوری های جسورانه کامل کنید.

این ترکیب رنگ هم برای خانم های سبک تابستانی و هم برای خانم های زمستانی مناسب است.

ارسال نظر

پربازدیدترین