|
| کد مطلب: ۱۰۹۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد

۶ نکته‌ کلیدی که قبل از خرید انواع پنکه و ویژگی های یک پنکه خوب

پنکه‌ها از جمله لوازمی هستند که در طرح‌های متنوعی از رومیزی گرفته تا ایستاده را شامل می‌شوند، حتی در مواردی امکان ایجاد باد مرطوب هم دارند. اما آیا برای خرید این سیستم ساده هم باید نکاتی را در نظر داشت؟

۶ نکته‌ کلیدی که قبل از خرید انواع پنکه و ویژگی های یک پنکه خوب

نکات مهم در خرید پنکه به شرح زیر است:

۱. اهمیت توجه به تناسب بین اندازه‌ی پنکه و اتاق

۲. پنکه‌ای سبک و قابل‌حمل را خریداری کنید!

۳. توجه به وجود کودکان و حیوانات خانگی برای خرید پنکه بااهمیت است

۳. بررسی صدای پنکه

۴. توجه به عملکرد و میزان گردش هوا

۵. ماندگاری و استحکام پنکه مهم‌تر از شکل ظاهری آن است!

۶. راحتی در تمیز کردن پنکه

یک پنکه‌ی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

وقتی نوبت به ویژگی‌های پنکه می‌رسد، اجازه دهید مکانی که قصد قرار دادن دستگاه در آن را دارید به عنوان معیار قرار گیرد. با توجه به همین فاکتور هم در بخش زیر مروری بر ویژگی‌های مهم در انواع پنکه خواهیم داشت.

  1. چرخش و حرکت خودکار (Automatic Oscillation): بسیاری از پنکه‌ها مجهز به قابلیت چرخش خودکار از سمتی به سمت دیگر حرکت هستند. چنین قابلیتی محدوده عملکرد پنکه را برای بهتر کردن جریان هوا افزایش می‌دهد.
  2. قابلیت تنظیم سرعت (Number of Fan Speeds): اگر علاقه‌مندید که در ساعاتی از روز سرعت گردش هوا با ساعت دیگری متفاوت باشد، بهتر است مطمئن شوید که پنکه‌ی شما قابلیت تنظیم سرعت دارد و بیش از یک سرعت را پوشش می‌دهد.
  3. قابلیت تنظیم ارتفاع (Adjustable Height): این امکان معمولا در پنکه‌های ایستاده وجود دارد که به کمک آن می‌توانید ارتفاع سر پنکه را روی میله‌ی متصل به آن تغییر دهید.
  4. سَر قابل تنظیم (Adjustable Fan Head): این قابلیت بیشتر در پنکه‌های بزرگتر و صنعتی رایج است! درواقع با وجود چنین امکانی، می‌توان سَر پنکه را به سمت بالا یا پایین چرخاند تا دستگاه جریان هوا را در جهت خاصی حرکت دهد.
  5. قابلیت کنترل از راه دور (Remote Control): مجهز بودن به کنترل از راه دور، قطعاً یک ویژگی برای راحتی بیشتر است.

ارسال نظر

پربازدیدترین