|
| کد مطلب: ۱۰۸۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد

۳۰ سوپرفود بی‌ نظیر بهاری که به کاهش وزن کمک می‌ کنند

فصل بهار یکی از بهترین زمان‌ها برای کاهش وزن به شمار می‌رود. هوای معتدل بهار در مقایسه با سرمای زمستان باعث می‌شود انرژی بیشتری داشته باشید و فعالیت خود را افزایش دهید. جدا از این، ابرغذا یا همان سوپرفود و خوردنی‌های بی‌نظیر بهاری هم کمک زیادی به کاهش وزن می‌کنند.

۳۰ سوپرفود بی‌ نظیر بهاری که به کاهش وزن کمک می‌ کنند

میوه‌ها، سبزیجات و غذاهای بهاری زیادی وجود دارند که سرشار از مواد مغذی هستند و می‌توانند رژیم غذایی شما را سالم و مقوی کنند. در این نوشته می‌خواهیم روی همین موضوع تمرکز کنیم و به معرفی ۳۰ ابرغذای بهاری بپردازیم که تأثیر زیادی روی تغذیه‌ی سالم و کاهش وزن می‌گذارند.

ابرغذاها یا سوپرفودها خوردنی‌هایی هستند که ارزش غذایی بالایی دارند و می‌توانند ویتامین و مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌های زیادی به بدن شما برسانند. این غذاها در مقایسه با سایر مواد غذایی بسیار غنی‌تر هستند و به مبارزه با انواع بیماری‌ها هم کمک می‌کنند.

میوه‌ها و سبزیجات تازه‌ی زیادی در فصل بهار پیدا می‌شوند و این فصل را به بهترین زمان برای دنبال کردن یک رژیم غذایی سالم و مقوی تبدیل می‌کنند. شما با مصرف خوردنی‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم می‌توانید زندگی سالم‌تری داشته باشید، از بیماری‌ها در امان بمانید و همچنین وزنتان را مدیریت کنید و کاهش دهید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا ببینید کدام ابرغذاهای بهاری برای کاهش وزن مناسب هستند.

بهترین ابرغذاهای بهاری برای کاهش وزن:

    ۱. ترب
    ۲. مارچوبه
    ۳. زردآلو
    ۴. ریواس
    ۵. نخود سبز
    ۶. کرکونوسه
    ۷. توت‌فرنگی
    ۸. میگو
    ۹. ماست چکیده
    ۱۰. اسپاگتی سبوس‌دار
    ۱۱. سیب‌زمینی
    ۱۲. تخم‌مرغ
    ۱۳. چای ترش
    ۱۴. اسفناج
    ۱۵. پیازچه بهاری
    ۱۶. قاصدک
    ۱۷. کنگر فرنگی
    ۱۸. گزنه دوپایه
    ۱۹. کاهو قرمز
    ۲۰. آب‌تره
    ۲۱. سرخس سرپیچک
    ۲۲. پیاز کوهی
    ۲۳. پاپایا
    ۲۴. سیر
    ۲۵. کلم قمری
    ۲۶. کلم غنچه‌ای
    ۲۷. کاسنی فرنگی
    ۲۸. شلغم
    ۲۹. گل کلم
    ۳۰. چغندر

ارسال نظر

پربازدیدترین