|
| کد مطلب: ۱۰۷۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد

قبل از رفتن سر جلسه امتحان این غذاها را بخورید

کارشناسان تغذیه معتقدند که وقتی برای امتحانات مدرسه یا دانشگاه آماده می‌شوید، تأثیر تغذیه و چیزهایی که می‌خورید را نباید دست کم بگیرید. در حقیقت شما یک مسابقه رالی نسکار را با یک مخزن خالی بنزین شروع نمی‌کنید و همین ذهنیت در روز امتحان نیز صدق می‌کند.

قبل از رفتن سر جلسه امتحان این غذاها را بخورید

احتمالاً می‌دانید که ما نمی‌خواهیم بگوییم قبل از امتحان یک کاسه بزرگ میوه بخورید، اما در هنگام آماده‌سازی خود برای امتحان به لحاظ تغذیه‌ای گزینه‌های زیادی دارید. در درجه اول، معلمان دانش آموزان را به خوردن غذاهایی تشویق می‌کنند که حافظه، انرژی و تمرکز آن‌ها را در طول امتحان بهبود می‌بخشد.

چه یک آزمون استاندارد یا یک امتحان نهایی کتبی باشد، شما می‌خواهید مغزتان در بهترین حالت عملکردی خود باشد و این مسأله با نحوه‌ی تغذیه شما شروع می‌شود. برخی از غذاها باعث ایجاد اثرات منفی در طول امتحان می‌شوند در حالی که برخی دیگر به شما کمک می‌کنند اطلاعات بیشتری را به خاطر بیاورید. بنابراین، بیایید روی غذاهایی تمرکز کنیم که باید قبل از امتحان روی اضافه کردن آن‌ها به رژیم غذایی خود تمرکز کنید.

در اینجا چند نوع غذای عالی برای خوردن قبل از امتحان برای بهبود عملکرد مغز آورده شده است.

۱. ماهی برای امگا ۳

۲. میوه‌ها و سبزیجات تیره برای آنتی‌اکسیدان‌ها

۳. کربوهیدرات‌های پیچیده

۴. پروتئین باکیفیت

۵. آب

برای آمادگی امتحان به غذاهای مغذی پایبند باشید

افزودن این غذاهای مغذی برای مطالعه راهی عالی برای کمک به دانش آموزان برای حفظ عملکرد ذهنی مطلوب، هم برای امتحانات و هم برای زندگی به طور کلی است. حتی ممکن است برخی از عادات غذایی سالم و مادام‌العمر را نیز شروع کنید!

اگر سوالی در مورد بهترین غذاها برای خوردن قبل از امتحان دارید، آن را در قسمت نظرات مطرح کنید. ما به دانش‌آموزان بی‌شماری کمک کرده‌ایم تا بهترین عادات مطالعه را برای کسب نمرات خوب پیدا کنند و این شامل برنامه‌ریزی میان وعده‌ها و وعده‌های غذایی سالم می‌شود.

در هنگام آماده شدن برای امتحانات مهم‌ترین نکته کار کردن هوشمندانه است، نه سخت‌تر. اگر دانش‌آموز شما در تلاش است تا در یک آزمون خوب عمل کند، یا اگر در هنگام آماده شدن برای امتحانات ورودی به کمک نیاز دارد، با ما تماس بگیرید. با هم، مسیر بهتری را به پیش خواهیم برد.

ارسال نظر

پربازدیدترین