|
| کد مطلب: ۱۰۴۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد

چگونه در پارک محله سیزده را به در کنیم؟

برای در کردن سیزده حتما نباید مسیری طولانی بروید تا به جنگل یا دشت برسید، در پارک محله هم می‌توانید سیزده‌به‌در را حسابی خوش بگذرانید.

چگونه در پارک محله سیزده را به در کنیم؟
منبع: WikiHow |

برای در کردن سیزده در پارک محله، به روش زیر عمل کنید:

۱. مهمان‌ها را دعوت کنید

برای خوش‌گذراندن در ۱۳ فروردین بهتر است چند خانواده یا اکیپ دوستانه با هم بیرون بروید. پس چند روز قبل از سیزدهم مهمان‌ها را انتخاب و دعوت کنید.

۲. مکان مناسب را در پارک انتخاب کنید

با توجه به تعداد مهمان‌هایی که دعوت کرده‌اید یک مکان را از قبل در پارک انتخاب کنید تا در روز سیزده در پارک سرگردان نباشید.

۳. برای شرایط آب‌وهوایی مختلف آماده شوید

با توجه به پیش‌بینی هواشناسی برای روز ۱۳ فروردین وسایل ضروری مثل چتر، کرم ضدآفتاب، ژاکت، چند جفت گرم و بطری‌های آب اضافه را آماده کنید. فراموش نکنید که تازه اول بهار است و ممکن است هوا هر لحظه از گرم به سرد تغییر حالت دهد، پس برای همه چیز آماده باشید.

۴. یک منو بنویسید

با توجه به تعداد مهمان‌ها و مکانی که قرار است در آن سیزده را به در کنید لیستی از تنقلات، غذا و نوشیدنی‌هایی که می‌خواهید آماده کنید را بنویسید. اگر پارک به خانه نزدیک است که کار راحت است، غذاها را از قبل بپزید و در بخچال بگذارید و در زمان سرو آن‌ها را از خانه به محل پیک‌نیک ببرید. اما اگر پارک از خانه دور است بهتر است غذاهایی بپزید که زیر نور افتاب خراب نمی‌شوند.

۵. برای بازی‌ها برنامه‌ریزی کنید

لیستی از بازی‌های رومیزی، چند نفره و بازی‌های مناسب فضای باز بنویسید. سپس وسایل لازم برای انجام آن را آماده کنید و در یک سبد جداگانه قرار دهید تا در روز سیزده، همه‌ی بازی‌های مورد علاقه‌تان در دسترس باشد.

۶. وسایل پیک‌نیک را آماده کنید

چند پتو، زیرانداز، ظرف‌های مناسب پیک‌نیک و دستمال‌ها را آماده کنید. همه را روی هم و ترجیحا در یک جعبه یا سبد مشخص قرار دهید تا روز سیزده به راحتی آن‌ها را با خود به محل پیک‌نیک ببرید.

۷. همه چیز آماده است.

در روز سیزده حسابی خوش بگذرانید. فقط فراموش نکنید که همه‌ی زباله‌ها را در کسیه‌های مخصوص ریخته و در آخر به سطل زباله بسپارید. همچنین محافظت از درختان تازه جوانه زده و فضای سبز را هم در اولویت قرار دهید.

ارسال نظر

پربازدیدترین