|
| کد مطلب: ۹۹۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد

۹ روش تغییر دکوراسیون منزل بدون هزینه

یکی از آن زمان‌هایی که احساس می‌کنیم کاری از دستمان بر نمی‌آید و مجبوریم در شرایطی که دوست نداریم زندگی کنیم، همان وقتی است که دوست داریم تغییر دکوراسیون داشته باشیم اما یک ریال هم برای این کار بودجه نداریم.

۹ روش تغییر دکوراسیون منزل بدون هزینه
منبع: makingmanzanita |

اینجاست که احساس ناامیدی و گیر کردن در شرایط دشوار سراغمان می‌آید و چند روزی انرژی‌مان را می‌گیرد. اما خبر خوب اینکه روش‌هایی برای تغییر دکوراسیون رایگان وجود دارد. راه‌های ساده‌ای که حتی فکرش را هم نمی‌کنید. اینجا قرار است با هم ۱۱ روش برای تغییر دکوراسیون منزل بدون صرف هیچ هزینه‌ای را یاد بگیرید.

۱. چیزهای رایگان پیدا کنید! بله از دوستان و آشنایان بپرسید ببینید وسایلی که شما نیاز دارید را در انباری دارند یا نه. اگر داشتند به رایگان از آن‌ها بگیرید یا با یک وسیله بلااستفاده خود عوض کنید.

۲. تابلوهایی که دوست دارید را بسازید. عکس و طرح مورد علاقه‌تان را پرینت بگیرید و آن را قاب کنید تا چند تابلوی زیبا داشته باشید.

۳. پالت‌های چوبی زیر وسایل برقی بزرگ را می‌توانید به صورت رایگان از فروشگاه‌های لوازم خانگی یا باربری‌ها بگیرید. آن‌ها را سنباده کشیده و رنگ کنید. حالا با چیدن آن‌ها روی هم می‌توانید مبل، میز یا تخت خواب بسازید.

۴. به طبیعت سر بزنید. سنگ‌های زیبا، گل‌های وحشی و شاخه‌های شکسته شده وسایلی تزئینی زیبایی هستند که به رایگان در طبیعت پیدا می‌شوند.

۵. از شر بعضی از وسایل خلاص شوید. خلوت کردن خانه هم خودش می‌تواند یک تغییر دکوراسیون عالی باشد.

۶. مبلمان را جابه‌جا کنید تا در فضای خانه تنوع ایجاد کرده و بدون پرداخت هزینه دکور را عوض کرده باشید.

۷. به جای خرید گلدان جدید چند گیاه قلمه بزنید.

۸. به دست دوم فروشی‌ها سر بزنید

۹. قدرت رنگ را دست کم نگیرید. چند کوسن رنگی یا رنگ کردن یک دیوار می‌تواند به کلی حال و هوای خانه را عوض کند.

ارسال نظر

پربازدیدترین