|
| کد مطلب: ۱۰۳۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد

مردان بتا شما را خوشحال‌تر می‌کنند، وقتتان را با مردان آلفا هدر ندهید

بسیاری از زنان، همیشه به سمت مردان خوش‌قیافه، هیجان‌انگیز و پر تحرک جذب می‌شوند که جاذبه آنها، زنان را فریب می‌دهد.

مردان بتا شما را خوشحال‌تر می‌کنند، وقتتان را با مردان آلفا هدر ندهید
منبع: روزیاتو |

اما این روابط اغلب دوام نداشته و زنان را ناامید می‌کنند. یک زیست‌شناس که در مورد رفتار حیوانات مطالعه می کرد، متوجه شد که خودش در انتخاب جفت مناسب، شکست خورده است. در نتیجه تصمیم گرفت مطالعه جدی تری در مورد انتخاب شریک زندگی در انسان ها داشته باشد.

این زیست شناس به تدریج متوجه شد که انتخاب مردان به اصطلاح آلفا توسط زنان، تا حدی ناشی از غرایز آنهاست که در عصر حجر تکامل یافته است. زمانی که یک زن مردی قدرتمند، مسلط و با موقعیت بالا را ترجیح می داد که بتواند او را تامین کند و از او محافظت کند.

نکته مهم این است که یک مرد خوب در دراز مدت شما را خوشحال تر می کند. در اینجا مجموعه ای از نکات برگرفته از برنامه این زیست شناس را مرور می کنیم که می توانید از آنها برای پیدا کردن شریک زندگی ای که شما را در طولانی مدت خوشحال کند، استفاده کنید.

خوشتیپ ها و قدبلندها را رد کنید

علم نشان می دهد که اولویت دادن به کاریزما و جذابیت، تضمین کننده خوشبختی طولانی مدت رابطه نیست، بنابراین ایده یافتن فردی بلندقد، ثروتمند و پر تحرک را از ذهن خود دور کنید. هنگامی که به میانسالی رسیدید، واقعاً به یک مرد اهل رقابت و کنترل گر نیاز ندارید. این جاذبه غریزی به مردان قوی و قدرتمند به دوران عصر حجر برمی‌گردد، زمانی که زندگی سخت بود و به دست آوردن یک همسر مسلط و با موقعیت بالا، بهترین راه برای تضمین غذا و محافظت از یک زن و فرزندانش بود.

 

اما اینها ویژگی هایی نیستند که لزوماً برای موفقیت رابطه خوب باشند. انتخاب طبیعی به شادی اهمیتی نمی دهد. اگر فردی زیبا را می بینید و احساس می کنید که جذابیت دارد، ابتدا او را به درستی بشناسید و قبل از اینکه به خودتان اجازه دهید وارد رابطه شوید، مطمئن شوید که او مرد خوبی است.

از ۵ راهبرد علمی زیر برای فیلتر کردن مردان مسلط و با موقعیت بالا استفاده کنید  تا زمانی که مردی را بیابید که دارای ویژگی های مناسب برای یک رابطه رضایت بخش و پایدار باشد.

۱. کسی را انتخاب کنید که معیار جذابیت آنها به عنوان یک شریک بالقوه، تقریباً معادل ارزش شما باشد.

۲. از مردانی حمایت کنید که قدرت همدلی بالایی دارند.

۳. کسانی را که از منافع خود برای کمک به دیگری می گذرند را در اولویت بالا قرار دهید.  

۴. برای واجد شرایط بودن به عنوان مرد مناسب روابط خوب، او باید در دلبستگی های خود ایمن باشد.

۵. خواسته های خود را از نیازهای خود جدا کنید

ارسال نظر

پربازدیدترین