|
| کد مطلب: ۱۰۰۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد

3 کتاب کاربردی برای مدیریت زمان در زندگی

اگر اغلب با کار زیاد یا مسئولیت‌های بیش‌ازحد احساس استرس و اضطراب دارید یا احساس می‌کنید میزان وظایف‌ روزمره‌تان از زمانی که در اختیار دارید بیشتر است، می‌توان ادعا کرد با مشکل مدیریت زمان در زندگی‌ روبه‌رو شده‌اید.

3 کتاب کاربردی برای مدیریت زمان در زندگی

اگر با مسئله‌ی مدیریت زمان دست‌وپنجه نرم می‌کنید یا کنجکاو هستید که چگونه افراد موفق کارهایشان را زمان‌بندی می‌کنند، لیست 3 کتاب کاربردی برای مدیریت زمان را که در ادامه‌ی این مطلب معرفی کرده‌ایم، همان چیزی است که شما نیاز دارید. این آثار موضوعاتی مانند مدیریت زمان، تمرکز و کنار گذاشتن اهمال‌کاری را پوشش می‌دهند.

۱. قورباغه را قورت بره

کتاب « قورباغه را قورت بره» با عنوان انگلیسی «Eat That Frog» اثر برایان تریسی اولین بار سال ۲۰۰۱ منتشر شد تا به افراد و مدیران شرکت‌های زیادی کمک کند عادات اهمال‌کاری را بهبود ببخشند. برایان تریسی ۳۰ سال درزمینه‌ی اقتصاد، تاریخ، تجارت، فلسفه و روانشناسی تحقیق کرده، نوشته و صحبت کرده است. این اثر شگفت‌انگیز او تاکنون با فروش بیش از ۴۵۰ هزار نسخه به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی شناخته می‌شود.

 

کتاب قورباغه ات را قورت بده اثر برایان تریسی نشر برات

 

۲. اصل موفقیت ۲۰/۸۰

کتاب «اصل موفقیت ۸۰/۲۰» با عنوان انگلیسی «The ۸۰/۲۰ Principle» اثر ریچارد کچ اولین بار سال ۱۹۹۷ منتشر شد. بیشتر ما افرادی را دیده‌ایم که به نظر می‌رسد در تمام طول روز مشغول هستند، اما درواقع کار مفید بسیار کمی انجام داده‌اند. این موضوع همیشه به این دلیل است که آن‌ها مشغول کارهایی هستند که ارزش پایینی دارند درحالی‌که یکی دو فعالیتی که می‌تواند تفاوت واقعی برای شرکت و حرفه‌ی آن‌ها ایجاد کند را به تعویق می‌اندازند.

کتاب قانون 20 / 80 اثر ریچارد کخ
 

۳. هفته‌ی کاری چهارساعته

کتاب «هفته کاری چهارساعته» با عنوان انگلیسی «The 4-Hour Workweek» اثر یکی از برترین کارآفرینان آمریکایی تیموتی فریس است که اولین بار سال ۲۰۰۷ منتشر شد. فریس یک سرمایه‌گذار موفق و مشاور استارت آپ‌های فناوری است که با کتاب‌هایش درزمینه‌ی رشد فردی و موفقیت، به شهرت جهانی رسیده است. او در ایجاد شرکت‌هایی مانند اوبر، فیس‌بوک و علی‌بابا نقش داشته است و همچنین خالق یک مجموعه پادکست بسیار معروف است.

 

کتاب هفته کاری چهارساعته اثر تیموتی فریس نشر نون

ارسال نظر

پربازدیدترین