|
| کد مطلب: ۱۱۹۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد

حمله منتقدان به یحیی گل‌محمدی

پرسپولیس در دومین هفته رقابت های لیگ برتر در حالی ۶ امتیازی شد که بعضی ها این بردها را اقتصادی و در آینده، خطرناک توصیف کردند!

حمله منتقدان به یحیی گل‌محمدی
منبع: خبر ورزشی |

پرسپولیس در حالی مقابل تراکتور در شهر تبریز به یک برد ارزشمند دست یافت که ورزشگاه میزبان، لبریز از تماشاگر بود. در واقع همان اتفاقی که این روزها در فوتبال ایران کمتر رخ می دهد و گنجایش ورزشگاه ها به ندرت پر می شوند.

دشت ۳ امتیازی پرسپولیس در تبریز که دومین پیروزی متوالی این تیم در فصل تازه فوتبال ایران است اما با تحلیلِ عجیب بردهای اقتصادی، تا حدودی کمرنگ می شود. پرسپولیس طی این ۲ هفته واقعا باید چه کاری انجام می داد که مایه رضایت و دلخوشی منتقدانش می شد؟ آیا اگر امروز تعداد امتیازهای تیم یحیی گل محمدی صفر بود، باز هم بردهای اقتصادی در پرسپولیس به چماق تبدیل می شد؟

منتقدان این روزها به درستی می گویند خط حمله پرسپولیس با حضور یک مهاجم خارجی می تواند تقویت شود و شهاب زاهدی هم باید بیش از اینها در تیم تازه اش جا بیفتد. قطعا این اتفاق رخ خواهد داد اما همه آنهایی که مصاحبه های بازیکنان پرسپولیس را پس از پایان دیدار با تراکتور مرور کردند متوجه می شوند اوضاع درب و داغان تر از این حرف هاست که مسئله با خرید مهاجم خارجی فیصله پیدا کند!

طعنه زدن به تیم گل محمدی دقیقا مثل این است که بخواهیم بردهای متوالی سپاهان را در لیگ لوث کنیم اما وضعیت پشتیبانی و لجستیکی سپاهان کجا و شرایط تیم هایی مانند پرسپولیس و استقلال که هنوز نمی دانند دولتی هستند یا خصوصی کجا؟ در این زمینه باید کمی انصاف داشت و بردهای پرسپولیس را فارغ از بحث اقتصادی و تجاری، به صورت فنی و دقیق ارزیابی کرد.

راستش را بخواهید فوتبال در زمین، اقتصاد سرش نمی شود؛ بلکه آنچه در نهایت منجر به یک اتفاق مطلوب خواهد شد، ۳ امتیاز است؛ پرسپولیس هم فعلا ۶ امتیاز به هوادارنش تقدیم کرده است...

ارسال نظر

پربازدیدترین