|
| کد مطلب: ۱۱۴۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد

تکلیف ماندن و رفتن یحیی گل محمدی را زائر کربلا تعیین می کند؟

یحیی گل محمدی که بارها اعلام کرده الگویش گواردیولاست تصمیم گرفته است از این مربی اسپانیایی الگوبرداری کرده و پس از چند سال کار مستمر یک یا نیم فصل استراحت کند.

تکلیف ماندن و رفتن یحیی گل محمدی را زائر کربلا تعیین می کند؟
منبع: 24آنلاین |

پرسپولیس با قهرمانی در جام حذفی دبل کرد و اتوماتیک وار سوپرجام را نیز به دست آورد اما یحیی گل محمدی در برنامه تلویزیونی " ورزشگاه" هواداران تیمش را با این صحبت‌ها نگران کرد: «فشار کار خیلی بالاست و تمام ساعت‌های زندگی‌ات را باید بگذاری که کارها را انجام دهی. یک مقدار خودم از نظر روحی و روانی و جسمی خسته شده‌ام و شاید اگر بشود یک نیم فصل استراحت کنم یا در تیمی باشم که این همه تنش فوتبالی نداشته باشد. نمی‌دانم و هنوز تصمیمی نگرفته‌ام، اما اگر بخواهم ادامه دهم باید از همین امروز شروع کنم.»

گواردیولا بعد از جدا شدن از بارسلونا یک سال استراحت کرد و پس از آن بود که هدایت بایرن مونیخ را در دست گرفت. در آن زمان گواردیولا دراین رابطه گفت:« دلیل اصلی ای که باعث شد این تصمیم را بگیرم (استراحت یک ساله بعد از جدایی از بارسلونا) این بود که چهار سال خیلی زیاد است. من تمام توانم را به کار گرفتم و چیزی از من باقی نمانده و به این نیازدارم تا باتری‌هایم را مجددا شارژ کنم.»

یحیی گل محمدی منتظر بازگشت رضا درویش از سفر کربلاست تا تکلیف ادامه یا قطع همکاری‌اش با پرسپولیس مشخص شود.

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین