|
| کد مطلب: ۱۱۷۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد

مظفری‌زاده: فوتبال ایران یک قهرمانی به تراکتور بدهکار است

مدیر جدید تیم فوتبال تراکتور گفت: به نظرم فوتبال ایران یک قهرمانی به تراکتور بدهکار است و امیدوارم در فصل آینده بتوانیم این مقام را به دست بیاوریم.

مظفری‌زاده: فوتبال ایران یک قهرمانی به تراکتور بدهکار است
منبع: تسنیم |

سعید مظفری‌زاده در گفت‌و‌گو با تسنیم درباره حضورش در سمت مدیر تیم تراکتور اظهار داشت: من در این مدت دور از فوتبال نبودم. این چند سال به‌عنوان کارشناس داوری و مشاور عمرانی در یکی دو پروژه شرکت داشتم. رشته تحصیلی من هم مدیریت است. تصمیم به ورود به فوتبال نداشتم، ولی پیشنهادی مطرح شد و در مورد آن صحبت کردیم و تصمیم گرفتم به شرطی که بتوانم به تراکتور کمک کنم به این باشگاه اضافه شوم.

وی افزود: تراکتور یک تیم بزرگ و دوست‌داشتنی با هواداران پُرشور و مالکی علاقه‌مند است. تیم ما بازیکنان خوبی هم دارد و به نظرم فوتبال ایران یک قهرمانی به تراکتور بدهکار است. ان‌شاءالله در این فصل بتوانیم این مقام را به دست بیاوریم.

مدیر جدید تیم تراکتور در پاسخ به این پرسش که او باید با خمس همکاری داشته باشد و تاکنون صحبتی با این مربی داشته است یا خیر، گفت: خیر! من با مدیرعامل باشگاه و زنوزی صحبت کردم. فردا ان‌شاءالله اولین تمرین تراکتور برگزار خواهد شد و آنجا با خمس و بازیکنان صحبت خواهم کرد.

مظفری‌زاده در واکنش به هواداران زیاد تراکتور تصریح کرد: یکی از انگیزه‌های حضورم در تبریز هواداران بودند. من پیشنهاد دیگری هم از یک تیم لیگ برتری برای مدیریت در باشگاه داشتم، اما یکی از عمده دلایلی که تراکتور را انتخاب کردم همین هواداران بودند. نگرش از سمت مالکیت و مدیریت باشگاه به شکلی بود که بتوانیم یک کار خوب را در تبریز انجام دهیم.

وی درباره اینکه تراکتور سه بازیکن جدید به خدمت گرفته (خلیل‌زاده، آقایی و شیری) و به نظر می‌رسد چند خرید دیگر هم در راه است، گفت: بله، یکی دو بازیکن دیگر هم مدنظر باشگاه هستند. با توجه به نیازهایی که سرمربی تیم داشته، مدیرعامل باشگاه در تلاش است تا با یک تیم کامل وارد مسابقات شویم و از این بابت مشکلی وجود نداشته باشد. این موضوعات از طریق نصیرزاده و یک کارگروه پیگیری می‌شود و هر زمانی مذاکرات نهایی شد، از طریق باشگاه اعلام می‌شود.

ارسال نظر

پربازدیدترین