|
| کد مطلب: ۱۱۱۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد

اقدام تراکتور برای بازگشت رقیب اصلی بیرانوند

باشگاه تراکتور تبریز خواهان بازگشت دروازه‌بان موفق خود از آلومینیوم اراک است.

اقدام تراکتور برای بازگشت رقیب اصلی بیرانوند
منبع: خبر ورزشی |

هفته پایانی رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود تا تکلیف قهرمان این رقابت و جایگاه سایر تیم‌ها مشخص شود. در این بین بعضی از تیم‌ها در بازی آخر خود استرس چندانی به خاطر شرایط معمولی خود در جدول ندارند.

تراکتور تبریز که در فصل جاری با خروج ناگهان قربان بردیف دچار فراز و نشیب ناگهانی شد با ورود پاکو خمز نتایج بهتری را گرفت تا جایگاه خود را در رتبه چهارم جدول قطعی کند.

تراکتور حالا یکی از مدعیان اصلی حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده آسیا در صورت قهرمانی استقلال یا پرسپولیس در جام حذفی است. از این رو محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور که وعده قهرمانی در فصل آینده لیگ برتر را نیز داده است تلاش خود را برای جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی آغاز کرده است.

تراکتور در نخستین گام نقل و انتقالاتی خواستار بازگشت حسین پورحمیدی از آلومینیوم اراک شده است. درخشش پورحمیدی در فصل جاری باعث شده تا نه تنها در کنار علیرضا بیرانوند به عنوان بهترین دروازه بان های فصل به خاطر ۱۷ کلین شیت قرار بگیرد بلکه در آخرین اردوی تیم ملی ایران نیز حضور داشته باشد. او که با قراردادی قرضی راهی آلومینیوم شده بود متعهد به بازگشت است.

پورحمیدی که پنالتی گیرترین دروازه بان حال حاضر فوتبال باشگاهی کشور است در تلاش برای حفظ جایگاهش است تا در تبریز نیمکت نشین محمدرضا اخباری نشود و احتمالاً سرنوشت او در گرو ماندن یا جدایی اخباری در تراکتور است.

حال باید دید چالش زنوزی با سید مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم که خواستار حفظ پورحمیدی است به کجا ختم می‌شود و این دروازه بان به کدام تیم خواهد رفت.

جنگ دستکش طلای لیگ برتر همچون کسب مدال طلا به هفته پایانی کشیده است. پورحمیدی باید روز پنجشنبه در اهواز مقابل فولاد کلین شیت دیگری داشته باشد تا بدون استرس جایگاه نخست خود در این بخش را حفظ کند.

دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان همچون سایر بازی از ساعت ۱۸ پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین