|
| کد مطلب: ۱۱۷۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد

فرهاد مجیدی نام مربی استقلال را لو داد

فرهاد مجیدی با انتشار یک استوری از خودش و جواد نکونام، واکنش جالبی به موضوع انتخاب سرمربی جدید استقلال داشت.

فرهاد مجیدی نام مربی استقلال را لو داد
منبع: ورزش3 |

هنوز داستان انتخاب سرمربی جدید استقلال به پایان نرسیده و مدیران این باشگاه درگیر مذاکرات برای تعیین جانشین ریکاردو ساپینتو هستند. جایی که آنها تقریبا روی یک نام به توافق نهایی دست یافته اند ولی برخی عوامل، مانع از اعلام رسمی آن شده است.

پس از جدایی عجیب نکونام از فولاد و ترک عربستان، این سرمربی جوان با برخی مشکلات برای بازگشت به میادین مواجه شده و علی رغم توافقات به عمل آمده میان وی و مدیران استقلال، اما هنوز مجوزهای لازم برای از سرگیری فعالیت ورزشی جواد صادر نشده است.

حجت کریمی و دیگر مدیران باشگاه استقلال در روزهای اخیر تلاش گسترده ای را انجام دادند تا مجوزهای لازم برای انعقاد قرارداد با نکونام را به دست بیاورند که تا بدین لحظه این اتفاق رخ نداده و آبی ها قادر به عقد قرارداد با سرمربی مورد نظر خود نیستند.

در این میان، فرهاد مجیدی، سرمربی سابق استقلال که اکنون هدایت اتحاد کلباء را برعهده دارد، واکنش جالبی به احتمال حضور نکونام روی نیمکت آبی های پایتخت داشت.

مجیدی یک استوری از خودش و نکونام را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که با 4 قلب آبی نیز همراه شده است. این عکس برای دیدار استقلال و فولاد در فصل 91 – 92 است که آبی پوشان با پیروزی یک بر صفر مقابل میزبان خود، عنوان قهرمانی را به دست آوردند. فرهاد مجیدی جواد نکونام

این استوری مجیدی زمانی جالب می شود که در جریان دیدار استقلال و فولاد که در لیگ نوزدهم برگزار شد، او و نکونام هدایت 2 تیم را برعهده داشتند و تنش هایی میان آنها شکل گرفت. همان دیداری که پس از همه گیری کرونا برگزار شد و مجیدی توسط مهدی سیدعلی اخراج شد. علی کریمی و عارف غلامی نیز در آن بازی اخراج شدند تا آبی ها 9 نفره و بدون مربی 2 بر یک مغلوب میزبان خود شوند.

در لیگ بیستم که مجیدی در اولین دیدارش پس از انتخاب به عنوان جانشین فکری فولاد را یک بر صفر شکست داد و هم در لیگ بیست و یکم نیز که استقلال با پیروزی 2 بر یک برابر فولاد در اهواز قهرمانی خود را مسجل کرد، صحبت هایی توسط نکونام در نشست خبری مطرح شد که نشان می داد بین این دو هم تیمی سابق، کدورت هایی وجود دارد.

اما حالا و در شرایطی که نکونام گزینه اصلی هدایت استقلال به شمار می رود، فرهاد مجیدی با انتشار این استوری قابل توجه، به نوعی برای هم تیمی سابقش آرزوی موفقیت کرد تا نشان دهد او و نکونام اختلاف ها را کنار گذاشته اند. استوری غافلگیر کننده ای که شاید کسی انتظارش را نداشت.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین