|
| کد مطلب: ۱۱۷۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد

استقلال صحبت علی پروین را ثابت کرد

به نظر می‌رسد کمیته فنی در باشگاه استقلال همان توصیفی را پیدا کرده که علی پروین دهه‌ها قبل داشت؛ کمیته فنی در فوتبال ایران یعنی کشک.

منبع: خبر ورزشی |

حجت کریمی، سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر گفت تا پنج‌شنبه به ریکاردو ساپینتو مهلت دادیم که نظر خود را در مورد پیشنهاد جدید باشگاه استقلال اعلام کند و اگر او تا آن‌زمان به ما جواب ندهد، سرمربی جدید را معرفی خواهیم کرد! ساپینتو چهارشنبه از استقلال خداحافظی و پنج‌شنبه هم تیم جدیدش را معرفی کرد که آپوئل قبرس بود. اما نه آن پنج‌شنبه سرمربی استقلال معرفی شد و نه پنج‌شنبه بعد و به‌نظر مدیرعامل باشگاه استقلال برای یک پنج‌شنبه دیگر هم فرصت خواسته است و در نهایت شاید چند پنج‌شنبه بیاید و برود و سرمربی جدید استقلال معرفی نشود!

در همین کش و قوس نفراتی به عنوان اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال معرفی شدند. اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال در بین گزینه‌های داخلی رای به جواد نکونام دادند؛ البته بماند که یکی از اعضای کمیته فنی گفت من خودم می‌توانم سرمربی شوم و یک عضو دیگر هم مورد شور یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال قرار گرفت و قرار شد وی در جلسه به گزینه مورد نظر رای بدهد و بعد دستیارش شود! باز هم بماند که از میان اعضای انتخاب‌شده برخی نمی‌توانند در جلسه شرکت کنند!

بهتاش فریبا یکی از اعضای کمیته فنی می‌گوید: ما خوشحال بودیم با انتخاب جواد نکونام، تیم سر و سامان پیدا می‌کند. خیلی از تیم‌ها کارشان را آغاز کرده‌اند ولی ما هر سال در این مقطع فصل گرفتاری داریم، فقط یک فصل با حضور فرهاد مجیدی گرفتاری نداشتیم که نتیجه‌اش قهرمانی شد؛ قهرمانی‌ای که شاید حالا حالاها تیمی نتواند بدون باخت به آن دست پیدا کند.

این مصاحبه نشان می‌دهد، انتخاب اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال جواد نکونام بوده و اگر جواد نکونام انتخاب نشود (که محتمل است) و مربی خارجی به این سمت برگزیده شود، کمیته فنی یعنی کشک؛ همان توصیفی که علی پروین دهه‌ها قبل از این کمیته در فوتبال ایران داشت.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین