|
| کد مطلب: ۱۱۶۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد

بعید می‌دانم نکونام را سرمربی استقلال کنند

پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه در این مدت اسامی عجیبی در رابطه با کاندیداهای نیمکت استقلال شنیدم که برایم تعجب‌آور بود، این نیمکت جای هرکسی نیست.

بعید می‌دانم نکونام را سرمربی استقلال کنند
منبع: خبر ورزشی |

ادموند اختر، بازیکن سالهای گذشته استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره آخرین اخبار در رابطه با سرمربی اسپانیایی که برای هدایت استقلال به تهران آمده بود اظهار داشت: از اول هم مشخص بود که این مربی را از لپ لپ در آورده بودند. اصلاً این بنده خدا به درد این کار نمی خورد. فکر می کنم لااقل چند سال بود که اصلاً از فوتبال دور بود. در نهایت هم شنیدم که به توافق نرسیده اند.

وی افزود: اما بین نفرات دیگر که اسم‌شان مطرح شده جواد نکونام که بعید می‌دانم سرمربی استقلال بشود. چون به هر حال استقلال شرایط خاص خودش را دارد. هرچند که درباره او خیلی تبلیغات صورت گرفته است. اما در رابطه با دو نفر دیگر وضعیت فرق می کند.

بازیکن قدیمی استقلال ادامه داد: از بین ربیعی و ساکت الهامی واقعاً می توان در رابطه با ساکت الهامی تا اندازه ای فکر کرد. او رزومه دارد و کارش را بلد است. یک مربی فنی است که چه با تیم هوادار چه با تراکتور یا نساجی توانسته یقه بزرگان فوتبال ایران را بگیرد. او با همین هوادار پرسپولیس را شکست داد. تازه قیمت کل نفرات تیم هوادار به اندازه ۵ بازیکن پرسپولیس نیست.

اختر خاطرنشان کرد: ساکت الهامی با نساجی و تراکتور قهرمان جام حذفی هم شده است. یادتان نرود که هر دوی این تیم ها هوادار محور هستند. به ویژه تراکتور که خیلی طرفدار دارد و کنترل کردن تیم های پرهوادار کار هرکسی نیست. خیلی‌ها هدایت تراکتور را در دست گرفتند اما نتوانستند با این تیم جام بگیرند. من هیچ ارتباطی با الهامی ندارم حتی یک نوشابه هم با هم نخورده ایم اما انصافاً او کاندیدای خوبی برای استقلال است. ادموند اختر

وی افزود: استقلال تیمی است که ۳۰ میلیون هوادار دارد. چنین تیمی برای انتخاب سرمربی استانداردهای خاص خودش را دارد و نمی‌توان درباره این تیم اسم محمد ربیعی را مطرح کرد. او مربی خوبی است اما تا به حال در تیمی پرطرفدار کار نکرده! به درد تیم‌های میان جدول می خورد. شاید در آینده بتواند پیشرفت کند اما اینکه یکباره هدایت استقلال را به چنین مربی بسپاریم کار خطرناکی است. آن وقت چه کسی جواب هواداران را می دهد؟

اختر تصریح کرد: همین ساپینتو وقتی تیمش چهارتا بازی هجومی انجام داد همه گفتند تیم او از فرهاد مجیدی بهتر است. در حالیکه تیم های ساکت الهامی علاوه بر کار تهاجمی در کار دفاعی هم خوب بودند. ضمن اینکه باز هم تاکید می‌کنم این نکته را نباید فراموش کرد که او سرمربیدتیم هایی بوده که بازیکنان شاخص استقلال یا پرسپولیس و سپاهان را در اختیار نداشته. بلکه بازیکنانی نسبتاً ارزان قیمت و کم نام و نشان را در اختیارشش گذاشته اند.

اختر در پایان گفت: امیدوارم هر اتفاقی بیفتد زودتر تکلیف این وضعیت روشن شود اما به این شرط که یک مربی قابل اعتنا هدایت استقلال را در دست بگیرد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین