|
| کد مطلب: ۱۱۶۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد

بزرگتر از حسینی هم توهین کند، جلویش می‌ایستم!

هافبک جنجالی هوادار می‌گوید از استوری جنجالی علیه سیدحسین حسینی پشیمان نشده و هرکس به تیمش توهین کند جلوی او می‌ایستد.

بزرگتر از حسینی هم توهین کند، جلویش می‌ایستم!
منبع: ورزش3 |

سپهر روزی طلب قدیمی‌ترین بازیکن هوادار است که از ابتدای تاسیس این باشگاه در هوادار بوده و در فصل گذشته نیز عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کرد‌. این هافبک دفاعی راجع به فصل پیش رو گفت: با کادر جدید، آقای فکری و دستیاران‌شان، انشاالله متحد شویم و رتبه بهتری از پارسال کسب کنیم و در جام حذفی هم به فینال برسیم.

روزی طلب در مورد استوری جنجالی‌اش علیه سیدحسین حسینی پس از پنالتی او مقابل هوادار گفت: سید حسین حسینی، گلر خیلی خوبی است ولی آن کاری که کرد بد بود و هرکسی بخواهد به مجموعه ما بی‌احترامی کند جلویش می‌ایستم. یعنی از حسینی بزرگتر هم باشد و بخواهد هوادار را تحقیر کند، جلویش می‌ایستم. کار من درست بود و باشگاه واکنشی نشان نداد و شایعه شده بود آقای الهامی من را جریمه کرده ولی من هربازی فیکس بازی می‌کردم. کل لیگ گفتند این حرکت بدی است.

او در مورد استوری خود اضافه کرد: من پنج سال است در هوادارم و قدیمی‌ترین بازیکن این تیم هستم. هرکسی بخواهد به این تیم بی‌احترامی کند جلویش می‌ایستم. من حرف را وسط انداختم و هرکس می‌خواست، هرچه می‌خواست برداشت کرد. چون در آن مقطع باشگاه ما را تحقیر کرد باید استوری می‌گذاشتم.

او در مورد کار با فکری اضافه کرد: آقا محمود یکی از مربی‌های بزرگ است و ما همانطور که برای آقای نیکبخت، عنایتی و الهامی خیلی تلاش کردیم، همان‌جور هم برای آقای فکری تلاش می‌کنیم و انتظار داریم ایشان هم همه انرژی‌اش را بگذارد‌.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین