|
| کد مطلب: ۱۱۶۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد

پشت پرده دعوا و درگیری چند بازیکن استقلال با ساپینتو

بر خلاف شایعاتی که اینروزها مطرح می شود، ریکاردو ساپینتو در جریان فصلی که گذشت با هیچ یک از بازیکنان استقلال دچار درگیری نشد.

پشت پرده دعوا و درگیری چند بازیکن استقلال با ساپینتو
منبع: خبر ورزشی |

محمدحسین مرادمند، مدافع تیم استقلال در در یک برنامه تلویزیونی نسبت به رفتار ریکاردو ساپینتو در برخی از هفته ها گلایه کرد و گفت در برخی از هفته ها آماده بازی در ترکیب استقلال بود اما به خاطر لجبازی سرمربی به میدان نمی‌رفت! بعد از این اظهار نظر شایعه شد که ساپینتو در جریان فصل با سه بازیکن به مشکل خورده بود؛ امیر ارسلان مطهری، محمدحسین مرادمند و ابوالفضل جلالی.

برخلاف این شایعات در جریان فصل سرمربی تیم استقلال با هیچ یک از این بازیکنان درگیری لفظی پیدا نداشت. او اگرچه ابتدای فصل امیر ارسلان مطهری را در لیست فروش قرار داد اما بعد از اینکه باشگاه استقلال نتوانست، رضایتنامه این بازیکن را صادر کند و امیر ارسلان به تمرینات برگشت، با آغوشی باز از این بازیکن استقبال کرد و در ادامه طولی نکشید که مطهری تبدیل به مهاجم شماره یک او شد. همچنین سرمربی تیم استقلال هیچ گاه با ابوالفضل جلالی درگیری لفظی پیدا نکرد. جالب اینجاست جلالی بعد از خداحافظی ساپینتو با انتشار یک پست احساسی، از سرمربی به خاطر زحماتش در فصل گذشته تشکر کرد، در حالی که انتظار می‌رفت متن استوری او به خاطر هفته‌ها نیمکت نشینی، طور دیگری باشد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین