|
| کد مطلب: ۱۱۶۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد

خبر مهم بعد از مجمع استقلال در مورد ساپینتو

در شرایطی که طی روزهای گذشته عنوان می‌شد باشگاه استقلال باید به زودی با شکایت سرمربی فصل گذشته‌اش مواجه شود اما ظاهراً این موضوع خیلی سریع تر از انتظار حل و فصل خواهد شد.

خبر مهم بعد از مجمع استقلال در مورد ساپینتو
منبع: خبر ورزشی |

سرمربی فصل گذشته تیم استقلال پس از جدایی از این تیم بلافاصله با باشگاه آپوئل قبرس قرارداد امضا کرد تا مشخص کند از مدتی فعال برنامه‌های انتقالش به تیم جدیدش را پایه ریزی کرده بود.

او که به گفته اطرافیانش از وضعیت حضور در کشورمان رضایت چندانی نداشته و تصور می‌کرده همه اهالی فوتبال با او مشکل دارند بلافاصله پس از رسمی شدن قراردادش با باشگاه قبرسی از شکایت نسبت به اتفاقات مربوط به سال گذشته و تعویق در پرداخت پولش از سوی باشگاه استقلال خبر داد و ظاهراً هم این اتفاق افتاده و ساپینتو از طریق وکیلش به فیفا شکایت کرده است.

اما افراد نزدیک به باشگاه استقلال معتقدند نگرانی از این بابت وجود ندارد. طبق اعلام مدیران باشگاه استقلال این مجموعه از طریق اسپانسر و یک بانک، با در اختیار داشتن شماره حسابی که اقساط قبلی‌اش را هم به همان حساب واریز کرده بودند، باقی مانده پول سرمربی فصل گذشته‌شان را به حسابش واریز و در نهایت پیش از به جریان افتادن پرونده شکایت ساپینتو این موضوع را خاتمه خواهند داد.

اخبار جدید رسیده از محل برگزاری مجمع باشگاه نیز حاکی از آن است که ظاهراً مدیران تازه وارد استقلال نیز در این زمینه به حجت کریمی قول داده اند که نگرانی از این بابت به وجود نخواهد آمد.

یادآور می‌شود؛ ساپینتو فصل گذشته همراه با تیم استقلال در لیگ برتر به عنوان سومی دست یافت و در جام حذفی از گردونه رقابت‌ها حذف شد. این مربی ظرف ۳۸ روز دو بار به پرسپولیس باخت و از این نظر یک رکورد بی سابقه را به نام خودش ثبت کرد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین