|
| کد مطلب: ۱۰۸۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد

دروازه بان استقلال: فدای سر محبی که پنالتی را خراب کرد

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال می گوید اگر مشکلات این تیم را دیگر تیم‌های مدعی داشتند در جدول در رتبه هشتم و نهم جدول قرار می‌گرفتند.

دروازه بان استقلال: فدای سر محبی که پنالتی را خراب کرد
منبع: ايسنا |

حسین حسینی پس از پیروزی استقلال مقابل پارس جنوبی جم گفت: یک بازی سخت را توانستیم ببریم. پارس در خانه خودش بازی می‌کرد و مطمئناً بازی مقابل این تیم‌ها سخت است. پنالتی ما هم گل نشد، البته فدای سر محبی که پنالتی گل نشد. کل فصل خیلی از بازی‌ها را برای ما درآورده است و فدای سرش!

کاپیتان آبی‌ها در خصوص داوری‌ گفت: از ابتدای فصل آنقدر در خصوص داوری‌ها صحبت کردیم که خودمان خسته شدیم. هر چقدر اعتراض هم کنیم، مطمئن هستیم که به جایی نمی‌رسد.

حسینی در خصوص مسائل مالی نیز تصریح کرد: کریمی در حال تلاش است. فکر کنم ۳ هفته دیگر به انتهای لیگ زمان باقی مانده و ۴۰ تا ۴۵ درصد دریافتی داشتیم و مشکلاتمان همچنان ادامه دارد. امیدوارم که کریمی بتواند در این فرصت کم مشکلات بچه‌ها را حل کنند زیرا واقعا خسته‌کننده شده است. این مشکلات را تیم‌های دیگر هم داشتند، حتی اگر مدعی هم بودند، شاید الان هشتم و نهم جدول بودند. دم همه بچه‌ها گرم! تا همینجا نیز غیرت گذاشتند و هواداران مطمئن باشند که ما تا لحظه آخر می‌جنگیم.

حسینی گفت: صد درصد امید قهرمانی داریم. مشکلات ما خسته‌کننده شده است ولی این قول را به هواداران می‌دهم که تا لحظه آخر می‌جنگیم و دلشان را شاد خواهیم کرد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین