|
| کد مطلب: ۱۰۷۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد

روزبه چشمی: برد پرسپولیس مبارک یک عده خاص!

کاپیتان استقلال، برد پرسپولیس در دربی را به عده‌ای خاص تبریک گفت.

روزبه چشمی: برد پرسپولیس مبارک یک عده خاص!
منبع: ورزش3 |

روزبه چشمی، کاپیتان استقلال پس از شکست تیمش در دربی، مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: من از هواداران استقلال به دو دلیل عذرخواهی می‌کنم؛ اول اینکه بازی را باختیم و دوم اینکه آن استقلالی که باید می‌بودیم و دربی را می‌بردیم و هواداران انتظار داشتند نبودیم. من واقعا شرمنده شدم که هواداران اینگونه به خانه رفتند و از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم.

وی در ادامه صحبت خود را تندتر کرد و گفت: یک تبریک هم بابت برد پرسپولیس به آن‌هایی می‌گویم که هفته‌ها نشسته بودند استقلال ببازد. خیلی از بازی‌ها منتظر باخت ما بودند اما الان باید به آن‌ها تبریک بگویم. چون آن چیزی که می‌خواستند رخ داد.

چشمی ادامه داد: ما آن تیمی که باید دربی را می‌برد نبودیم. از لحاظ فنی تیم‌ ما در طول فصل بهتر بود. اما شرمنده هواداران شدیم.

 

a1fabk45

 

کاپیتان استقلال در واکنش به داوری پیام حیدری گفت: من الان ۲ صحنه را دیدم. یک صحنه قبل از گل پرسپولیس که هر چه نگاه کردم خطای سیلوا را ندیدم. من نمی‌گویم مقصر صد در صد داور است اما یک خطا وسط زمین می‌گیرید و روند بازی عوض می‌شود. فکر می‌کنم تمام صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به سود پرسپولیس سوت زد.

چشمی ادامه داد: درباره صحنه مشکوک به پنالتی هم برخی می‌گویند پنالتی بوده و بعضی هم می‌گویند نیست. دقایق آخر پرسپولیس از محوطه هجده قدمش بیرون نمی‌آمد اما خطای هند محبی را گرفت. من گفتم چه خطایی؟ گفت آوانتاژ دادم و بعد خطا شد. آنجا باید به نفع ما می‌گرفتی. با همان توپ پرسپولیس از فشار درآمد.

او درباره شانس قهرمانی استقلال در لیگ گفت: ما همان موقعی که هشت امتیاز عقب بودیم، خیلی‌ها گفتند که نمی‌رسید. اما برای ۳ مسابقه آینده لیگ و جام حذفی می‌جنگیم و وظیفه ما این است و لیگ برای ما تمام نشده. باید نتیجه باقی تیم‌ها هم ببینیم. خودمان هم امروز باعث این قضیه شدیم.

چشمی در پایان گفت: اولین سالی است که خبرنگاران و هواداران می‌دانند که چه بلایی سر استقلال در طول فصل آمد. سرمربی ما یک بار کامل صحبت کرد و هنوز هم ادامه دارد. من نمی‌خوام بهانه بیاورم و عذرخواهی هم کرده‌ام اما باز هم می‌گویم مشکلات ما را هر تیمی داشت باید الان هشتم یا نهم جدول بود. این بهانه برای باخت نیست اما برای این است که یک تشکر از کادر فنی و بازیکنان داشته باشم بابت کل فصلی که داشتیم. هواداران مطمئن باشند که سه بازی باقی مانده و البته در جام حذفی با قدرت و توان شرکت می‌کنیم تا اتفاقات خوبی رخ دهد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین