|
| کد مطلب: ۱۰۸۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد

واکنش یحیی گل‌محمدی به شایعه پیشنهاد ۵۰ میلیاردی!

سرمربی پرسپولیس در مورد شایعه پیشنهاد 50 میلیاردی گل‌گهر سیرجان نظر داد.

واکنش یحیی گل‌محمدی به شایعه پیشنهاد ۵۰ میلیاردی!
منبع: ورزش سه |

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با گل‌گهر حضور یافت و در حالی که خبرنگاران استقبال پرشوری از کنفرانس مطبوعاتی او داشتند، به سوالات پاسخ داد و در مورد بازی اظهارنظر کرد.

* بازی با گل‌گهر؟

یکی از بازی‌های سخت را در پیش داریم و با توجه به قرعه سختی که داریم مقابل گل‌گهر قرار خواهیم گرفت. طی سالیان اخیر بازیکنان خوبی جذب کرده و قدرت و کیفیت خوبی به لیگ داده است.

* وضعیت تیم بعد از برد دربی؟

با خونسردی: آخرین تمرین را پشت سر می‌گذاریم و تمرین تاکتیکی و ضربات ایستگاهی را دنبال می‌کنیم. از بچ‌ ها خواستیم که بازی قبلی را فراموش کنیم و با آن برد نه قهرمانی حذفی و نه لیگ را به دست آورده‌ایم. باید زود از حال و هوای آن بازی خارج شویم. بچه‌ها درک خوبی از این بازی دارند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. بازیکنان ما تجربیات زیادی در مسابقات لیگ و بین‌المللی داشته‌اند و قطعا قادر خواهند بود از این شرایط به بهترین شکل خارج شوند. بازی خوبی پیش رو داریم و هواداران هم در بازی قبل حمایت خوب و پرشوری داشتند و در این بازی هم از آنها می‌خواهیم رنگ ورزشگاه را قرمز کنند و با حضورشان از این مرحله عبور کنیم و امیدوارم با نمایشی خوب از این مرحله عبور کنیم.

* مصدومیت بازیکنان؟

خبر مهم: متاسفانه کمال کامیابی‌نیا و گئورگی [گولسیانی] را در اختیار نداریم و بقیه بازیکنان را داریم.

* داوری؟

با حمایت از داوران: عادت ندارم قبل از بازی درباره داوری صحبت کنم و دوست دارم درباره مسئله فنی حرف بزنم. بارها گفتم که اینکه قبل از بازی بخواهند به داور فشار بیاوریم یک کار غیر حرفه‌ای است. سال گذشته بعضی از باشگاه‌ها این کار را کردند و ما جواب ندادیم و تحت تاثیر گذاشتند روی داور. از تمام داوران می‌خواهم تمرکز خوبی روی بازی داشته باشند. اعتقاد دارم داوری که تمرکز داشته باشد می‌تواند قضاوت خوبی داشته باشد. در هفته‌های اخیر بازی‌های سخت را داوران خوب قضاوت کنند.

* ورود تکنولوژی داوری؟

بی‌حوصلگی و کلافگی: نیم فصل اول پارسال بود که گفتند نیم فصل بعدی VAR می‌آید و دوباره مصاحبه کردند که فصل آینده می‌آید. با این شرایط بعید می‌دانم فصل آینده هم بیاید. زیرساخت و آموزش می‌خواهد و بهتر است اگر می‌شود قول ندهند به جامعه فوتبال. اگر شرایط فراهم نیست مردانه بیایند بگویند امکانش نیست. اینکه قول بدهند و نشود درست نیست و غیر حرفه‌ای است.

* پیشنهاد 50 میلیاردی گل‌‌گهر؟

پوزخند می‌زند و می‌گوید: من ندیدم این مطلب را! آخر لیگ است و خب خیلی‌ها دوست ندارند تیم ما موفق شود و به دنبال به حاشیه کشیدن تیم هستند و ما عادت کردیم. امکان دارد برخی از مردم به آن فکر کنند و بیشتر البته جنبه شیطنت دارد و اینکه تمرکز تیم ما را برهم بزنند. بگذارید فوتبال راه خودش را برود و تعلقات رنگی بیرون بیایید. تیم‌ها و بازیکنان و مربیان و مدیران کار خودشان را انجام می‌دهند و لیگ به خوشی پایان می‌رسد.

* مطهری در تیم‌ ملی، حسینی در تیم امید؟

حمایت از دستیاران پیشین: هر دو مربی کاری و پرتلاش هستند و با جوانان خوب کار می‌کنند و آمارشان نشان می‌دهد که از نظر فنی بهترین هستند. به مطهری بابت حضور در تیم ملی تبریک می‌گویم و اگر تیم امید را به مجتبی بسپارند به نظرم بهترین تصمیم را گرفته‌اند و برای او آرزوی موفقیت دارم و جوانان زیادی به فوتبال معرفی کردند و حقشان است در سطح ملی کار کنند.

ارسال نظر

پربازدیدترین