|
| کد مطلب: ۱۰۸۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد

آینده سرمربی پرسپولیس چه خواهد شد؟

یک شایعه‌ در مورد گل‌محمدی را باید فراموش کرد؟

پرسپولیس قهرمان نیم فصل شد و در یک مقطع از لیگ 8 امتیاز از استقلال و 5 امتیاز از سپاهان بیشتر داشت.

یک شایعه‌ در مورد گل‌محمدی را باید فراموش کرد؟
منبع: خبر ورزشی |

خیلی‌ها فکر می‌کردند با ادامه این روند یحیی و تیمش چند هفته مانده به پایان لیگ، قهرمانی خود را مسجل خواهند کرد ولی اتفاقات فوتبالی شرایط را تغییر داد. شکست مقابل سپاهان، هوادار و فولاد و تساوی مقابل آلومینیوم باعث شد تا پرسپولیس صدر را از دست بدهد. گل محمدی به دلیل کسب این نتایج ضعیف به شدت تحت فشار قرار داشت و حتی بعضی از هواداران این تیم بعد از باخت به هوادار شعار حیا کن، رها کن علیه سرمربی تیمشان سر دادند.

در آن مقطع شایعه جدایی یحیی از پرسپولیس قوت گرفت ولی مدیران این باشگاه از سرمربی تیمشان حمایت کردند. گل محمدی یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و خودش هم بارها گفته که دوست دارد تا پایان قراردادش در پرسپولیس بماند. بعد از باخت مقابل سپاهان اوضاع برای یحیی به بدترین شکل ممکن پیش رفت و حتی شایعه شده بود که درویش از حالا مشغول مذاکره با چند مربی خارجی برای جانشینی گل محمدی است.

یحیی در این باره سکوت کرد ولی باشگاه پرسپولیس دوباره از سرمربی اش حمایت و اعلام کرد قرار نیست گل محمدی از کار برکنار شود.حتی یکی از رسانه‌ها خبر از جانشینی دونادونی در صورت شکست یحیی در دربی خبر داده بود که سرمربی قرمزها در پاسخ به سوال در خصوص این موضوع مدعی شد، اگر دربی را برد آنوقت دونادونی کجا باید برود. بعد از تعطیلات نوروزی اما شرایط کلا عوض شد و پرسپولیس در تمام بازی‌های خود در سال جدید به پیروزی رسیده که اوج آن در دربی بزرگ پایتخت بود.

تساوی سپاهان مقابل ملوان باعث شد تا پرسپولیس دوباره به صدر جدول برسد و اوضاع گل محمدی نسبت به همین چند وقت قبل از این رو به آن رو شود. حالا یحیی دوباره مرد محبوب پرسپولیسی‌ها است و تیمش در هر دو جام مدعی قهرمانی به حساب می‌آید. با این اوصاف همه شایعات مربوط به جدایی و برکناری یحیی از پرسپولیس فراموش خواهد شد و دیگر کسی دنبال برگناری سرمربی سرخ پوشان نیست.

یحیی دربی را برده که برای هواداران کمتر از قهرمانی نیست. ضمنا هم در لیگ و هم در جام حذفی مدعی جدی قهرمانی به حساب می‌آید. گل محمدی اگر بتواند یکی از جام‌های این فصل را هم بگیرد، کار بزرگی کرده و دیگر کنار گذاشتنش به این راحتی‌ها نیست. یحیی بعد از پشت سر گذاشتن یکی دوماه کابوس وار و انتقادات کشنده هواداران، حالا به ساحل آرامش رسیده و همه تمرکزش را برای موفقیت تیمش گذاشته تا بتواند در حساس ترین مقطع از فصل، بهترین نتایج را بگیرد و بعد از یک فصل ناکامی‌، پرسپولیس را دوباره به جام برساند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین