|
| کد مطلب: ۱۰۷۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد

پیشکسوت پرسپولیس: قهرمانی ما در گروی این برد است/ تکرار یک گل تاریخی!

ناصر محمدخانی معتقد است تساوی پرسپولیس و استقلال در دربی به سود سپاهان خواهد بود و تیم برنده دربی مسیر قهرمانی خود را هموار خواهد کرد.

پیشکسوت پرسپولیس: قهرمانی ما در گروی این برد است/ تکرار یک گل تاریخی!
منبع: ورزش سه |

ناصر محمدخانی مدتی قبل عمل جراحی فک انجام داده اما با این حال شب گذشته در مراسم یادبود سیروش قایقران حاضر شده بود و در حاشیه این مراسم هم گفتگوی کوتاهی با خبرنگار ما داشت. او در ابتدا گفت: یک بازی نمادین به یاد آقای سیروس قایقران بود که سال‌ها هم در تیم ملی و هم در ملوان زحمات زیادی کشیده بود. آقا سیروس واقعا بچه خوب، آقا و باشخصیتی و نمونه‌ای بود و افسوس که خیلی زود او را از دست دادیم.

او در خصوص دربی پیش رو عنوان کرد: اوضاع هر دو تیم خوب است و باید واقعیت را گفت اما به هر حال نتیجه در ۹۰ دقیقه مشخص می‌شود. در این بازی هر تیمی که خوب بازی کند و از موقعیت‌ها استفاده کند، قطعا پیروز می‌شود. من سال‌ها در پرسپولیس بازی کردم و دوست دارم تیمم برنده شود. فکر می‌کنم هر کدام از تیم‌ها ببرد، ۹۰ درصد مسیر قهرمانی‌اش هم هموار می‌شود.

بازیکن سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا گل بیادماندنی او در دربی تکرار خواهد شد، گفت: تکرار می‌شود. به قدری بازیکنان تکنیکی می‌آیند و می‌روند که تکرار می‌شود.

او درباره گلش توضیح داد: تقریبا از وسط زمین حرکت کردم و با شاهرخ یک و دو کردم و چند بازیکن استقلال را دریبل کردیم و به مرحوم ناصر خان حجاری گل زدیم. در آن بازی همه بچه‌ها خوب بازی کردند و در خدمت تیم بودند.

محمدخانی در پایان در پیش‌بینی از نتیجه دربی گفت: این بازی واقعا برای هر دو تیم حساس است و مساوی هم به درد هیچکدام از تیم‌ها نمی‌خورد و به نفع سپاهان خواهد بود. هر دو تیم برای برد وارد زمین می‌شوند و من قطعا دوست دارم پرسپولیس ببرد. انشاالله این اتفاق رخ بدهد و ۹۰ درصد مسیر قهرمانی هموار شود. قهرمانی ما در گروی این برد است و اگر ببریم، قهرمان می‌شویم.

ارسال نظر

پربازدیدترین