|
| کد مطلب: ۹۷۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد

وزیر ارشاد:سالهای پیش خانواده های متدین از وضع حجاب جشنواره فجر ناراحت بودند؛ امسال حلش کردیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گوید: در جشنواره فجرهای پیشین خانواده‌های مذهبی از نحوه برگزاری و تبرج موجود در آن نگران و ناراحت بودند اما امسال بخش مهمی از آسیب‌ها را رفع کردیم.

وزیر ارشاد:سالهای پیش خانواده های متدین از وضع حجاب جشنواره فجر ناراحت بودند؛ امسال حلش  کردیم
منبع: ایسنا |

«محمدمهدی اسماعیلی در  نشست پاسخگویی وزرا، معاونان و مدیران دولتیدر پاسخ به دغدغه یکی از شهروندان درباره حجاب با بیان این‌که در دولت در دو بخش به موضوع حجاب پرداخته می‌شود، گفت: رئیس جمهور وقتی را به این موضوع اختصاص داده، وزرات کشور متولی اصلی این موضوع است و وزارت ارشاد به موضوعات فرهنگی آن می‌پردازد.

وزیر ارشاد تصریح کرد: مسائل فرهنگی هم از نظر وقوع و هم تغییر زمان‌بر است، ما با تهاجم فرهنگی سی ساله روبرو هستیم و دشمن روی نمادها و سبک زندگی مردم کار می‌کند. 

resized_1522925_854

اسماعیلی موضوع حجاب را موضوعی فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: باید در سینما، مدارس، دانشگاه‌ها و اجتماعات و ... کار فرهنگی انجام دهیم، مانند رویکرد دولت در جشنواره فجر. در جشنواره فجرهای پیشین خانواده‌های مذهبی از نحوه برگزاری و تبرج موجود در آن نگران و ناراحت بودند اما امسال بخش مهمی از آسیب‌ها را رفع کردیم.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه جامعه ایران جامعه عفیفی است، گفت: شاید حتی آنهایی که پوشش خوبی ندارند از ما هم اعتقادات محکم‌تری داشته باشند. دولت در شوراها در حال جمع بندی طرح‌هاست اما نباید انتظار یک تعییر آنی و فوری در امور فرهنگی داشت اما در تلاش هستیم. 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین