|
| کد مطلب: ۹۵۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد

اگر سریال The Last of Us دوست داشتید این لیست را از دست ندهید

اگر طرفدار سریال The Last of Us هستید، در اینجا ۵ فیلم و سریال با تم زامبی آخر‌الزمانی را به شما معرفی می‌کنیم که قطعاً عاشق آن‌ها خواهید شد.

اگر سریال The Last of Us دوست داشتید این لیست را از دست ندهید
منبع: گجت نیوز |

فیلم‌ها و سریال‌های شبیه به The Lasft of Us

۱. فیلم A Quiet Place

یک مکان ساکت، داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که تلاش می‌کنند از دست بیگانگانی نابینا با شنوایی فوق‌العاده حساس که تقریباً تمام بشریت را از بین برده‌اند، فرار کرده و زنده بمانند.

داستان این فیلم با کشته شدن کودک چهار ساله خانواده توسط بیگانگان آغاز می‌شود. و درست مثل د لست آف آس، دنیا به جایی ویرانه تبدیل شده و حس مالیخولیایی قوی وجود دارد. دنباله این فیلم نیز ساخته شده که اولین روز تهاجم بیگانگان و آغاز شیوع زامبی‌ها را به‌تصویر می‌کشد. ظاهراً قرار است سومین نسخه این فیلم هم در سال ۲۰۲۴ اکران شود.

۲. سریال The Walking Dead

به‌تازگی فصل یازدهم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) هم به پایان رسیده است. اکنون The Last Of Us می‌تواند سریال تلویزیونی بزرگ بعدی با تم زامبی باشد که جای آن را پر کند. هر دو سریال داستانی شخصیت محور در مورد گروهی از مردم عادی دارند که در دنیایی مملو از مردگان و انسان‌های متخاصم زنده مانده‌اند.

۳. فیلم 28Days Later

یک مرد جوان بعد از یک ماه از کما خارج می‌شود و خودش را در وسط معرکه‌ای می‌بیند که همه تلاش می‌کنند خودشان را از ویروسی که کل بریتانیای کویر را ویران کرده و مردم را به زامبی تبدیل کرده، نجات دهند. فیلم مشترک دنی بویل و الکس گارلند به ورود زامبی‌های دونده به فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها کمک کرد تا اکنون تأثیر آن روی سریال آخرین ما نیز دیده شود.

۴. فیلم Logan

در فیلم لوگان، ولورین وارد ماجراجویی‌های جوئل می‌شود، در حالی که X-Man کل کشور را سفر می‌کند تا لورای جوان را به پناهگاه امن مخصوص جهش‌یافته‌ها ببرد. او در این مسیر با لورا رابطه‌ای پدرانه برقرار خواهد کرد. و مثل جوئل، لوگان نیز تلاش می‌کند از گذشته خطرناک خودش فرار کند.

۵. فیلم Children of Men

شاهکار دیستوپیایی آلفونسو کوارون آینده را روایت می‌کند، جایی که انسان‌ها نابارور شده‌اند. در همین حین جهان با جنگ و فقر دست و پنجه نرم می‌کند و بریتانیا نیز به‌عنوان دولتی سرکوبگر و بیگانه‌هراس از مرزهای خودش محافظت می‌کند. درست مثل جوئل در فیلم آخرین ما که با الی سفری دراز را در پیش دارد تا جهان را نجات دهد، در این فیلم نیز کلایو اوون باید از یک پناهنده باردار کمک کند و جلوی انقراض انسان را بگیرد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین